به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از دقایقی پیش در خانه خود آلیانز آره‌نا در هفته یکی مانده به پایانی بوندس‌لیگا در یک بازی حساس به مصاف لایپزیش رفته است.

بایرن مونیخ پیش از این بازی تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به دورتموند صدرنشین بود و بازی با تیم پرقدرت لایپزیش که در رتبه سوم قرار داشت می‌توانست در تعیین سرنوشت کورس قهرمانی تعیین‌کننده باشد. شاگردان توخل می‌دانستند که هر گونه لغزش در این بازی می‌تواند به بهای از دست رفتن قهرمانی برای بایرن تمام شود.

ویدئو: 301351

اما در دقیقه 25 سرژ گنابری که در روزهای گذشته خبرهایی درباره مصدومیتش منتشر شده بود موفق شد برای بایرن گلزنی کند. پاس گل او توسط توماس مولر فراهم شده بود که امشب هم از ابتدا به میدان رفته بود.

گنابری با فرار به پشت اوربان پاس توماس مولر را دریافت کرد و به همراه توپ تا مرز محوطه جریمه حرکت کرد. شوت او بعد از برخورد به تیر دورازه به تور دروازه لایپزیش بوسه زد تا بایرن از حریف پیش بیفتد. باواریایی‌ها نیمه اول را با همین گل با برتری 1-0 به پایان برده و راهی رختکن شدند.

1877819
1877818
1877817

با توجه به اینکه بایرن مونیخ در هفته آینده که هفته آخر فصل بوندس‌لیگاست مقابل کلن که در رتبه دهم جدول ایستاده قرار می‌گیرد این بازی مقابل لایپزیش، تیم سوم جدول، اهمیت بسیار زیادی داشته و عملا می‌تواند تکلیف قهرمانی بایرن را مشخص کند. به همین خاطر گلی که گنابری در نیمه اول به ثمر رساند برای بایرن می‌تواند یکی از حساس‌ترین گل‌های این فصل باشد.