به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در هفته یکی مانده به پایانی لیگ برتر در خانه خود، آنفیلد، به مصاف استون ویلا رفت و در نهایت با گلی که روبرتو فیرمینو در دقایق پایانی به ثمر رساند موفق شد به تساوی 1-1 برسد و یک امتیاز از این مسابقه به دست بیاورد.

این نتیجه امیدهای لیورپول برای صعود به جمع چهار تیم اول جدول و کسب سهمیه چمپیونزلیگ را تا حد زیادی کمرنگ کرد. در حال حاضر اگر منچستریونایتد در دو بازی باقی‌مانده‌اش حتی یک امتیاز به دست بیاورد، شاگردان کلوپ با لیگ قهرمانان فصل آینده خداحافظی خواهند کرد.

کلوپ بعد از بازی به این موضوع اعتراف کرد، ولی گفت تیمش همیشه به دنبال کسب سهمیه بوده و برای رسیدن به این هدف جنگیده، ولی در نهایت نتوانسته به موفقیت دست پیدا کند.

1877834

نظر کلوپ درباره نتیجه تساوی
تساوی کمکی به ما نمی‌کند. ولی به نظرم نتیجه درستی بود. عملکرد دو تیم نتیجه تساوی را به نتیجه‌ای منصفانه تبدیل کرد.

گل مردودشده لیورپول
داور به من گفت که قضاوت درباره آن صحنه ذهنی است نه عینی. او گفت عمدی برای تصمیم گرفتن علیه لیورپول در کار نبوده، ولی من گفتم چرا، بوده. من نظر دیگری دارم، ولی الان دیگر نمی‌شود چیزی را تغییر داد.

وقت‌کشی استون‌ویلا
بله این اتفاق افتاد. قبلا هم در چند بازی برای ما تکرار شده بود. باید برای مقابله با این وقت‌کشی‌ها راه‌حل پیدا کنیم.

خداحافظی فیرمینو و میلنر
خدماتی که هم بابی فیرمینو و هم میلنر به لیورپول کردند فوق‌العاده بوده. همین امروز در این بازی همه دیدیم که در نبود آنها چه چیزهایی را از دست خواهیم داد. آنها بخشی از داستانی هستند که ما در کنار هم نوشتیم و حالا باید داستان جدیدی بنویسم. بابی و میلنر هم باید برای خودشان داستان جدیدی بنویسند.

بدون میلنر باید فکری برای رهبری تیم بکنیم. بابی هم که بابی است. من دلم برای همه آنها که ترک‌مان می‌کنند تنگ می‌شود. اینکه همه ما لیورپولی‌ها از رفتن آنها ناراحت شده‌ایم خیلی بهتر است چون حالت دیگر این بود که الان خوشحال باشیم. این نشان می‌دهد آنها چه بازیکنان بزرگی بودند.

لیورپول سهمیه چمپیونزلیگ را عملا از دست داد
جایگاه ما عصبانی‌کننده است. ما مبارزه‌ای درست و حسابی کردیم و همیشه به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ بودیم. ولی آنها امتیاز بیشتری دارند. خیلی دوست داشتیم که رقابت را یک هفته دیگر هم با هیجان دنبال کنیم ولی نتوانستیم.