به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پیروزی 1-0 در خانه را با شکست 3-1 عوض کرد تا در آستانه از دست دادن قهرمانی بوندس لیگا قرار بگیرد. هواداران بایرن مونیخ که در آخرین بازی خانگی فصل در پی برگزاری جشن برد و آماده شدن برای قهرمانی بودند با نتیجه کسب شده ناامیدانه ورزشگاه را ترک کردند.

بسیاری از آنها بعد از گل سوم در حالی که خشمگین و ناراحت بودند توان دیدن دقایق باقی مانده را نداشتند و به صورت دسته جمعی اقدام به ترک ورزشگاه آلیانز آرنا کردند.

1877895

بایرن مونیخ که در نزد هواداران خود به تغییر نتایج در دقایق پایانی مشهور است بعد از دریافت 2 گل در دقایق پایانی بازی با لایپزیش حمایت بسیاری از آنها را از دست داد و این بار خبری تشویق و همراهی برای جبران نبود. هواداران بایرن مونیخ که حسابی از عملکرد تیم توماس توخل ناامید شده بودند امیدی به چنین اتفاقی نداشتند و ترجیح دادند قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کنند.

دورتموند حالا شانس این را دارد که با کسب پیروزی در بازی فردا مقابل آگزبورگ با 2 امتیاز بیشتر نسبت به بایرن به صدر جدول بوندس لیگا صعود کند. شاگردان توخل در هفته پایانی با کلن بازی می کنند و برای اینکه فصل را بدون جام به پایان نرسانند باید این بازی را برده و منتظر امتیاز از دست دادن زنبورها باشند.