به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، هفته ماقبل پایانی، در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف لایپزیش، تیم سوم جدول رفته است.

بایرن نیمه اول را با گلی که سرژ گنابری در دقیقه 25 به ثمر رساند با پیروزی 1-0 به پایان رساندند تا با امید بیشتر به قهرمانی به رختکن بروند.

اما نیمه دوم قرار بود برای بایرن مونیخ به بدترین شکل ممکن پیش برود. ابتدا در دقیقه 65 کنراد لایمر دروازه بایرن را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. اما این پایان کار لایپزیش نبود.

درحالی‌که لایپزیش در نیمه دوم با گل لایمر در دقیقه 65 توانست کار را به تساوی بکشاند حدود 8 دقیقه بعد صاحب موقعیت عالی دیگری شد تا از بایرن پیش بیفتد. انکونکو توپ را کنترل کرد و وارد محوطه جریمه شد. این بازیکن لایپزیش سعی داشت از پاوارد عبور کند، اما مدافع بایرن او را سرنگون کرد تا داور در سوت خود بدمد و اعلام پنالتی کند.

1877864
1877863
ویدئو: 301354

انکونکو شخصا پشت توپ ایستاد تا پنالتی را شلیک کند. او با اعتماد به نفس بدون اینکه سرش را بالا بیاورد توپ را به مرکز دروازه شلیک کرد و زومر که به سمت راست شیرجه رفته بود در مقابل این ضربه کاری نمی‌تونست بکند. به این ترتیب لایپزیش به گل دوم رسید تا کابوس بایرن در نیمه دوم تکمیل شود.

اما چهار دقیقه مانده به پایان بازی، لایپزیش صاحب یک پنالتی دیگر شد. سوبوسلای یک کرنر را ارسال کرد و اولمو روی تیر اول به توپ ضربه زد. توپ اما به دست مزروعی که قصد دفع توپ را داشت برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. سوبوسلای پشت توپ ایستاد و توپ را شلیک کرد. زومر جهت توپ را درست تشخیص داد، ولی نتوانست مانع از باز شدن دروازه شود تا اختلاف لایپزیش با بایرن دو گله شود.

1877861
1877862
ویدئو: 301355

بایرن مونیخ در صورت شکست مقابل لایپزیش در این مسابقه هدیه‌ای ارزشمند به دورتموند، تیم دوم جدول، خواهد داد. زردپوشان در صورت پیروزی در بازی این هفته‌شان که فردا برگزار می‌شود می‌توانند با عبور از بایرن صدرنشین شده و شانس بیشتری برای قهرمانی این فصل داشته باشند.