به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در آخرین بازی خانگی فصل خود با نتیجه 3-1 مغلوب لایپزیش شد تا در آستانه از دست دادن قهرمانی بوندس‌لیگا قرار بگیرد. توماس توخل بعد از این دیدار تاکید کرد که نتیجه کسب شده به خاطر عملکرد ضعیف شاگردانش بود نه قدرت تیم حریف.

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که تیمش بازی را خوب شروع کرد اما در ادامه همه چیز تغیر یافت: "کار را خوب شروع کردیم و یک گل پیش افتادیم و می‌توانستیم باز هم به گل برسیم. بعد از 30 دقیقه ریتم بازی ما تغییر کرد و در نیمه دوم خودمان نبودیم. توضیح خاصی ندارم چون در تمرینات تیم شرایط روحی و فنی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد."

او با ابراز نارضایتی از فوتبال ارائه‌شده توسط بازیکنان بایرن مونیخ گفت: "مقصر این شکست خودمان هستیم. وقتی هیچکس تحرک لازم را ندارد، هیچکس توپ را به درستی نمی‌چرخاند این‌طور به نظر می‌رسد که لایپزیش خوب بازی کرده است."

1877900

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه صحبت‌های خود گفت: "دوست دارم به یک تیم قدرتمند که بهتر از ما بازی کرده ببازیم، نه به خاطر این ببازیم که بازی از دست خودمان خارج شد."

در صورتی که دورتموند در بازی فردا مقال آگزبورگ به پیروزی برسد با 2 امتیاز بیشتر جای بایرن را در صدر جدول بوندس لیگا خواهد گرفت. توخل در مورد این احتمال ناگوار گفت: "قطعا نمی‌خواهم آن بازی را تماشا کنم. اگر برنده می‌شدیم هم این کار را می‌کردم."

به عقید سرمربی بایرن مونیخ شاگردانش در صحنه گل تساوی لایپزیش می‌توانستند با یک خطای تاکتیکی شرایط را تغییر دهند: "شما باید هر کاری را که لازم است را انجام دهید. نمی‌توانید خود را به بی‌تفاوتی بزنید بلکه باید واکنشی را که صحیح است را نشان دهید."