به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم بوندسلیگا به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به این معناست که اگر دورتموند امروز موفق شود از سد آگزبورگ عبور کند، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های بوندسلیگا به صدر جدول صعود خواهد کرد و شانس قهرمانی در هفته پایانی را خواهد داشت. 

برکناری ناگهانی یولیان ناگلزمان و انتخاب توخل به جای این مربی باعث شده که موجی از انتقادات متوجه مدیران این باشگاه و همچنین این مربی آلمانی شود و اگر این تیم نتوانند فاتح بوندسلیگا شوند، شرایط برای آنها بسیار دشوارتر خواهد شد.

1877900

توخل در گفتگو با اسپورت استودیو در پاسخ به این سوال که اگر به جای میانه فصل از تابستان هدایت بایرن را برعهده داشت شرایطش بهتر بود اظهار داشت:« مسئله این نیست که من دوست داشتم چه اتفاقی رخ دهد. وقتی در باز شود، زمان کار رسیده و کسانی که مدیریت باشگاه را برعهده دارند تصمیم گرفتند که زمان درست چه وقتی است. 

من از مسئولیتی که دارم فرار نمی‌کنم. اگر بایرن در حالی که من روی نیمکتش حضور دارم قهرمان نشود، مقصر من هستم و مسئولیت این اتفاق با من است. من هرگز به دنبال بهانه و توجیه نخواهم بود و سعی می‌کنم فصل آینده بسیار بهتر عمل کنم.»