به گزارش "ورزش سه"، جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا پس از 18 سال حضور در این تیم باعث شده که آنها جای خالی قابل توجه و مهمی را در خط میانی احساس کنند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی در چند روز گذشته خبر دادند که ژاوی علاقه بسیاری به کیمیش دارد و از مدیران بارسلونا خواسته که هرچه زودتر برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کنند. 

در این میان بعضی از این رسانه‌ها هم مدعی شده بودند که این بازیکن آلمانی که یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می‌آید هم به جدایی از بایرن بی‌میل نیست. 

1854077

اما حالا فلوریان پلاتنبرک، خبرنگار سرشناس آلمانی، خبر داده که این هافبک به هیچ وجه تمایلی به جدایی از بایرن مونیخ در تابستان پیش‌رو ندارد و به همین دلیل تصمیمی هم برای بررسی پیشنهاد بارسا ندارد که خبر خوبی برای مدیران این باشگاه نخواهد بود.

کیمیش در حال حاضر مدیر برنامه دارد و همچنان تمامی امور مربوط به پیشنهادات ارائه شده و مذاکراتش را شخصا انجام می‌دهد و به گفته این خبرنگار آلمانی، علاقه بارسا باعث نشده که او برای ترک بایرن وسوسه شود و ارتباطی با این باشگاه اسپانیایی داشته باشد. 

ایلکای گوندوغان هم دیگر گزینه مدنظر ژاوی است که شایعه جدایی او از منچسترسیتی و احتمال پیوستنش به بارسا به گوش می‌رسد اما شرایط مالی این باشگاه هم نقش مهمی در خریدهای آنها در تابستان پیش‌رو ایفا خواهد کرد.