به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی در خصوص شرایط آلومینیوم عنوان کرد: پس از بردی که مقابل تراکتور داشتیم، روحیه خوبی گرفتیم و تمرینات خوبی که در یک هفته گذشته انجام دادیم، ما را آماده بازی با فجر سپاسی کرد. خدا را شکر تیم از نظر روحی روانی وضعیت مطلوبی دارد و به دنبال یک شروع خوب در سال جدید هستیم.

او در مورد تغییراتی که در کادر فنی آلومینیوم به‌وجود آمد، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از زحمات آقای خطیبی برای تیم و اراک تشکر کنم؛ و امیدوارم با حضور آقای رحمتی و تدابیری که ایشان و دستیاران‌شان دارند، دوباره به شرایط خوب قبل برگردیم. خدا را شکر توانستیم یک نمایش خوب مقابل تراکتور داشته باشیم و به برد برسیم.

کاپیتان آلومینیوم اضافه کرد: اصلا نمی‌خواستیم در دیدار با تراکتور امتیاز از دست بدهیم چون خود ما بازیکنان بیشتر از همه به‌خاطر آن نتایج تحت‌فشار بودیم. همه تیم همدل شدیم و با تمام توان در زمین کار کردیم که خدا کمک کرد و توانستیم در یک بازی واقعا سخت و مهم به برد برسیم و به شرایط خوب قبل برگردیم. البته با این پیروزی مغرور نشدیم چون هدف‌های بزرگتری داریم.

مجیدی در خصوص دیدار آینده آلومینیوم مقابل فجر سپاسی گفت: به این موضوع که فجر یک تیم پایین جدولی است، اصلا توجهی نداریم. می‌دانیم که فجر پس از تغییر سرمربی شرایطش تغییر کرده و می‌خواهد برنده باشد ولی ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و می‌خواهیم روند خوبی که از بازی با تراکتور شروع کردیم؛ ادامه بدهیم.