به گزارش "ورزش سه"، دیشب و بعد از شکست 1-0 آرسنال مقابل ناتینگهام فارست تکلیف قهرمانی این فصل لیگ برتر مشخص شد و منچسترسیتی حتی پیش از آنکه به نتیجه دیدار امروزش مقابل چلسی نیازی داشته باشد قهرمانی‌اش را یک هفته مانده به پایان فصل قطعی کرد.

طبق برنامه منچسترسیتی امروز در هفته سی و هفتم لیگ برتر در خانه‌اش، ورزشگاه اتحاد، میزبان چلسی است. با توجه به قطعی شدن قهرمانی تیم پپ گواردیولا، پیش از شروع مسابقه و زمانی که بازیکنان سیتی از تونل ورزشگاه وارد زمین چمن شدند، بازیکنان چلسی برای آنها گارد افتخار تشکیل داده و تشویق‌شان کردند.

1878138
1878139

منچسترسیتی منتظر بود تا قهرمانی‌اش امروز و در پایان بازی با چلسی قطعی شود، اما شکست غیرمنتظره آرسنال در دیدار با ناتینگهام فارست باعث شد این بازی برای تیم گواردیولا تشریفاتی باشد. سیتی البته یک بازی عقب‌افتاده دارد و بعد از بازی امروز مقابل چلسی دو دیدار دیگر مقابل برایتون و برنتفورد انجام خواهد داد که هر دو تشریفاتی بوده و در قهرمانی شاگردان گواردیولا نقشی نخواهند داشت.

1878140
1878141

چلسی از سوی دیگر در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و مثل منچسترسیتی به جز بازی امروز دو دیدار دیگر در پیش خواهد داشت. هر چند با توجه به اختلاف قابل توجه شاگردان لمپارد با رتبه‌های بالاتر بعید است که آبی‌ها بتوانند در مدت باقی‌مانده تا پایان فصل صعود قابل توجهی در جدول داشته باشند.