به گزارش "ورزش سه"، اینتر تا دقایقی دیگر در هفته سی و ششم سری آ در استادیوم دیه‌گو مارادونا به مصاف ناپولی می‌رود.

قهرمانی ناپولی پیش از پایان فصل قطعی شده است و دیدار امشب برای شاگردان لوچانو اسپالتی تشریفاتی است. اما اینتر که در رقابتی حساس با چند رقیب برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است به این مسابقه به عنوان فرصتی برای کسب امتیاز نگاه می‌کند.

اینتر با پیروزی مقابل میلان در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ فینالیست این رقابت‌هاست و چند هفته دیگر در استانبول به مصاف منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس، می‌رود.

خواکین کوره‌آ، مهاجم اینتر، در آستانه بازی امشب تیمش برای منچسترسیتی کری‌خوانی کرد و گفت نراتزوری در مقابل ناپولی قدرتش را به سیتی نشان خواهد داد.

1878159

این مهاجم آرژانتینی گفت: "ما به فینال رسیده‌ایم و شرایط خوبی داریم. خیلی مهم است که شرایط خوب‌مان را ادامه بدهیم. باید امشب در ناپل در همان سطحی بازی کنیم که در مسابقات اخیر نشان داده‌ایم. در سری آ مدتی است عالی بودیم و امتیاز جمع کردیم. ما به فینال کوپا ایتالیا و چمپیونزلیگ رسیده‌ایم و باید با همین آمادگی در آن دو فینال بازی کنیم".

کوره‌آ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: "شکی نیست که بازی امشب مقابل ناپولی دشوار است، چرا که آنها قهرمان فصل هستند و یک تیم بسیار خوب. ناپولی خوب فوتبال می‌کند و قوی است. آنها در طول این فصل نشان دادند چرا شایسته قهرمانی هستند. ولی ما می‌دانیم که توان شکست دادن بهترین‌ها را داریم و می‌توانیم ناپولی را ببریم. می‌خواهیم این را ثابت کنیم و به سیتی نشان بدهیم چه تیم قدرتمندی هستیم".