به گزارش "ورزش سه"، بعد از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار منچسترسیتی و چلسی که با پیروزی 1-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید هزاران نفر از هواداران سیتی به زمین چمن ورزشگاه اتحاد هجوم آوردند تا جشن قهرمانی را در میانه زمین برگزار کنند.

منچسترسیتی 24 ساعت قبل و بعد از شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست قهرمانی‌اش در این فصل را قطعی کرده بود.

امروز پیش از شروع دیدار سیتی و چلسی جام قهرمانی لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد آماده بود تا فارغ از نتیجه‌ای که به دست می‌آید در پایان مسابقه به سیتیزن‌ها اهدا شده و توسط کایل واکر کاپیتان این تیم بالای سر برده شود.

1878204

طبق برنامه قرار بود مراسم اهدای جام 10 دقیقه بعد از پایان مسابقه انجام شود ولی با هجوم هواداران به زمین این برنامه به تعویق خواهد افتاد.

1878205

جالب اینجا است که در دقایق پایانی مسابقه در اسکوبورد ورزشگاه اتحاد پیامهایی خطاب به هواداران به نمایش درآمد و به آنها هشدار داد که هجوم به زمین غیرقانونی است. از هواداران بارها درخواست شد که از این کار خودداری کنند. این رفتار هواداران سیتی سابقه دارد و در سالهای گذشته بعد از قهرمانی‌های تیم پپ گواردیولا تکرار شده بود.

1878206

درحالیکه هواداران هنوز در میانه زمین چمن هستند از بلندگوهای ورزشگاه از آنها خواسته می‌شود هر چه سریعتر به صندلی‌هایشان برگردند تا مراسم قهرمانی و اهدای جام آغاز شود.

1878207