به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در هفته سی و هفتم لیگ برتر به خانه منچسترسیتی رفت تا در مقابل قهرمان قطعی این فصل لیگ برتر بازی کند.

شاگردان لمپارد در این مسابقه با گلی که از خولین آلوارز دریافت کردند 1-0 شکست خورده و به رتبه دوازدهم جدول سقوط کردند.

سرمربی چلسی در پایان بازی تایید کرد که دوران حضورش در این تیم به عنوان سرمربی موقت در پایان فصل به پایان رسیده و آبی‌ها با مربی جدیدی ادامه خواهند داد. او برای چلسی و بازیکنانش آرزوی موفقیت کرد.

1878215

بازیکنان چلسی از گارد افتخار برای بازیکنان سیتی انگیزه می‌گیرند؟
بعید می‌دانم بازیکنان ما برای اینکه بدانند قهرمانی لذت‌بخش است نیازی به دیدن این مراسم داشته باشند. منچسترسیتی تلاش کرده، تلاش کرده و تلاش کرده و همه در این تلاش سهیم بوده‌اند. البته این حرکت نمادین قشنگی بود. بچه‌های ما می‌دانند که باید برای رسیدن به این لحظه تلاش کنند ولی قهرمانی ساده به دست نمی‌آید.

آینده چلسی چه خواهد بود؟
نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. به بازیکن‌ها بستگی دارد. باشگاه مسیر حرکتش را روشن کرده و البته به مربی جدید هم بستگی دارد. برای اینکه به جایی برسیم که سیتی رسیده خیلی چیزها باید درست پیش برود. تک تک بازیکن‌ها باید کار بکنند تا ما در نهایت به جایی که باید برسیم.

لمپارد تمایل دارد به عنوان مربی در کنار سرمربی جدید چلسی کار کند؟
نه. مربی جدیدی می‌آید و دستیارهای خودش را می‌آورد.

شکست مقابل منچسترسیتی
ما مسئولیت داشتیم که به اینجا بیائیم و بازی کنیم. من در 15 دقیقه اول از تیم واقعا عصبانی بودم. ولی بعد بازی بازتر شد و ما بهتر کار کردیم.

عملکرد لوئیس هال
به نظرم لوئیس خوب کار کرد و در موقعیت‌های تک به تک مقابل محرز خیلی خوب بود. روبن لوفتوس چیک هم عالی بود. می‌توانید روند رو به رشد عملکرد او را ببینید.