به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ بازیکن 22 ساله و گلزن در ژانویه با انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به بیانکونری پیوست و از همان ابتدا درخشش خود را در ترکیب تیم جدیدش آغاز کرده است. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از عملکرد دوسان ولاهوویچ پرداخته و او را با ستاره‌هایی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند مقایسه کرد.

مکس آلگری گفت: "دوسان ولاهوویچ بازیکن جوانی است که تجربه بین المللی زیادی ندارد. اما او از کیفیت بالایی برخوردار بوده، می‌خواهد و می‌تواند پیشرفت کند. دوسان ولاهوویچ برای انجام این کار به اندازه کافی وقت دارد. دوسان ‌مقابل دروازه بی رحم بوده و یوونتوس خرید مهمی انجام داد. دوسان ولاهوویچ، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بهترین بازیکنان نسل خود هستند."

مکس آلگری همچنین فاش کرد که چگونه آلوارو موراتا، مهاجم قرضی اتلتیکو مادرید را با وجود جذب دوسان ولاهوویچ متقاعد کرده که در یوونتوس باقی بماند. آلگری در این‌رابطه گفت: "آن شب با موراتا تماس گرفتم تا به او بگویم تو هیچ جا نمی‌روی و با حضور ولاهوویچ بازیکن مهم‌تری در ترکیب یوونتوس خواهی شد که این اتفاق رخ داد. هرگاه از موراتا کارهایی خواسته شود که در توانش نیست، او نمی‌تواند در بهترین شرایط خود باشد. اما موراتا همیشه برای بازی در پستی که حتی مدنظرش نیست هم آماده بوده است."