به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی یک روز بعد از قطعی شدن قهرمانی‌اش در لیگ برتر مقابل چلسی به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. پپ گواردیولا در این دیدار ترجیح داد به تمام ستاره های تیمش استراحت داده و به نفراتی بازی دهد که شانس حضور در ترکیب را خیلی پیدا نکرده بودند.

جولین آلوارز، ستاره آرژانتینی سیتی در دقیقه 12 روی پاس کول پالمر تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا جشن قهرمانی سیتیزن ها با برد همراه باشد. او یک بار هم در دقیقه 71 گلزنی کرد اما این گل بعد از بررسی در VAR مردود اعلام شد.

استفاده از تیم دوم باعث شده بود تا نیمکت سیتی به جمعی پرستاره از بهترین های حال حاضر فوتبال دنیا تبدیل شود؛ شاید این پرستاره ترین نیمکت ذخیره تاریخ لیگ برتر باشد که در یک قاب زیبا دیده می شود.

1878340

ادرسون، دروازه‌بان برزیلی سیتی که نقش مهمی در موفقیت های تیمش ایفا کرده در گوشه این قاب دیده می شود. در همان ردیف کوین دی‌بروینه را می بینیم؛ مغز متفکر میانه میدان آبی‌ها که یکی از بهترین های فوتبال اروپا در پست خود به حساب می آید.

یک ردیف پایین تر جمع پرستاره تری را شاهد هستیم. ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور خود در سیتی همه رکوردهای ممکن را شکسته در کنار جک گریلیش، رودری و روبن دیاز دیده می شود.ایلکای گوندوغان، ستاره محبوب سیتی که در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد در کنار برناردو سیلوا، ستاره دیدار برگشت مقابل رئال در ردیف بعدی دیده می شوند تا این قاب را پرستاره تر کنند.

پپ گواردیولا این ستاره ها را برای دو فینال پیش رو (چمپیونزلیگ مقابل اینتر) و (جام حذفی مقابل یونایتد) لازم دارد و امیدوار است تا با درخشش آنها هر دو جام یاد شده را فتح کرده و فصل را به بهترین شکل ممکن خاتمه دهد.