به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های جام جهانی قطر از دقایقی پیش در شهر دوحه برگزار شده و تیم ها یکی پس از دیگری حریفان خود را می‌شناسند؛ مسابقاتی که قرار است حدود هشت ماه دیگر آغاز شود و هواداران فوتبال از حالا برای شروع آن لحظه شماری می کنند.

به طور قطع انگلیس یکی از اصلی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در قطر محسوب می شود. شاگردان گرت ساوتگیت چند ماه پیش در یورو نیز تا یک قدمی کسب جام پیش رفتند اما در ضربات پنالتی کار را به ایتالیا واگذار کردند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تا اینجا انگلیس با تیم‌های آمریکا و ایران همگروه شده است. در این بین تقابل سه شیرها با تیم ملی آمریکا می‌تواند یک بازی بسیار جذاب تلقی شود.

انگلیس و ایالات متحده آمریکا برای سومین بار پیاپی در رقابت های جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. انگلیس در دو بازی قبلی در کسب پیروزی ناکام بوده است چرا که آنها در جام جهانی 1950 با نتیجه 1-0 شکست خوردند و در جام جهانی 2010 نیز با تساوی بدون گل مقابل این کشور متوقف شدند. در واقع انگلیس حالا در جام جهانی پیش رو به دنبال طلسم شکنی برابر آمریکا خواهد بود. انگلیس حالا در جام جهانی پیش رو به دنبال طلسم شکنی برابر آمریکا خواهد بود.