به گزارش "ورزش سه"، آلف-اینگه هالند بین سال‌های 2000 تا 2003 سه فصل را در سیتی گذراند. در فصل اول حضور او، آبی‌ها به دسته پایین‌تر سقوط کردند و در دو سال بعدی هم به دلیل مصدومیت زانو به ندرت در ترکیب تیم قرار گرفت.

از آن زمان، سیتی به شدت تغییر کرده و دیروز پنجمین جامش در شش فصل اخیر را بالای سر برد. در مقابل، ارلینگ پسر آلف-اینگه در اولین فصل حضورش در لیگ برتر درخشیده و به آبی‌پوشان کمک کرده تا جام قهرمانی را به دست بیاورند. ارلینگ بعد از گرفتن مدال قهرمانی نتوانست مقاومت کند و با پدرش شوخی کرد.

او گفت: «ما با هم از این افتخار لذت می‌بریم، همه خانواده به ویژه بابا. این چیزی نیست که هر روز تجربه کنی، برای همین باید از آن لذت ببریم.» 
ارلینگ هالند ادامه داد: «حالا بالاخره می‌توانم بگویم یک بار بیشتر از او لیگ برتر را برده‌ام!»

آلف-اینگه در تمام مدت حرفه ارلینگ، در کنار پسرش بوده و موقعی که ارلینگ برای گرفتن مدال بالا می‌رفت، از او فیلم می‌گرفت و بعد هم که جام را دادند، دو نفری در زمین و کنار هم جشن گرفتند و شادی کردند.

البته این پدر و پسر ممکن است در آینده نزدیک، جشن‌های بیشتری در کنار هم داشته باشند، چون سیتی در فینال جام حذفی با یونایتد و در فینال لیگ قهرمانان با اینتر روبرو می‌شود و بخت بردن سه‌گانه را دارد.