به گزارش "ورزش سه"، زلاتو دالیچ و فدراسیون فوتبال کرواسی لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی این کشور برای حضور در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا را اعلام کردند. در این لیست اغلب بازیکنانی که چند ماه پیش در قطر مدال برنز جام جهانی را به دست آوردند دیده می‌شود و سرلیست این فهرست لوکا مودریچ است که بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

سایت فدراسیون فوتبال کرواسی ضمن اعلام این فهرست به نقل از سرمربی تیم ملی این کشور، زلاتکو دالیچ، نوشت: "این لیست نشان می‌دهد ما به بازیکنان با تجربه باور داریم. نسبت به جام جهانی تغییراتی اندک در این فهرست داریم ولی در واقع لیست ما همان لیستی است که در جام جهانی به مدال برنز رسید."

دالیچ در ادامه توضیحاتش به سایت فدراسیون کرواسی گفت از فدراسیون و مردم این کشور سپاسگزار است که این فرصت را در اختیارش گذاشته که با حضور در لیگ ملت‌های اروپا برای کسب اولین عنوان قهرمانی به عنوان سرمربی کرواسی تلاش کند. دالیچ البته گفت تیمش با چالشی دشوار رو‌به‌رو است و باید به مصاف حریفانی بزرگ برود.

1878534

کرواسی در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها روز 14 ژوئن (24 خرداد) به مصاف هلند می‌رود. دیدار دیگر مرحله نیمه‌نهایی هم بین ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهد شد. دیدار رده‌بندی و فینال رقابت‌ها هم در تاریخ 18 ژوئن برگزار خواهد شد.

از معدود انتخاب‌های جدید دالیچ در این فهرست می‌توان به اضافه شدن نام دیون دارینا بلگو، مهاجم جوان و مورد توجه باشگاه آلمانی آگزبورگ اشاره کرد.

*لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی کرواسی

1878536

دروازه‌بان‌ها: دومینیک لیواکوویچ (دینامو زاگرب)، ایویسا ایووشیچ (پافوس)، ندلکو لابروویچ (ریکا)

مدافعان: یوسی گورانوویچ (یونیون برلین)، دوماگوی ویدا (آاک آتن)، یوشکو گواردیول (لایپزیش)، یوسپ سوتالو (دینامو زاگرب)، مارتین ارلیش (ساسولو)، بورنا سوسا (اشتوتگارت)، بورنا باریشیچ (رنجرز)، یوسپ استانیشیچ (بایرن مونیخ)

هافبک‌ها: لوکا مودریچ (رئال مادرید)، مارسلو بروزوویچ (اینتر)، ماتئو کواچیچ (چلسی)، لوروو مایر (رن)، نیکولا ولاسیچ (تورین)، ماریو پاسالیچ (آتالانتا)، لوکا ایوانوژیچ (دینامو زاگرب)

مهاجمان: ایوان پریشیچ (تاتنهام)، آندری کراماریچ (هوفنهایم)، مارکو لوایا (هایدوک)، برونو پتکوویچ (دینامو زاگرب)، بیتار موسی (بنفیکا)، دیون دارینا (آگزبورگ)