راکیتیچ اعتقاد دارد شانس قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان کمی بیشتر از اینتر است

طرفداری | ایوان راکیتیچ، هافبک کروات سویا می گوید منچسترسیتی کار راحتی مقابل اینتر در فینال استانبول ندارد. 

هافبک سابق بارسلونا مصاحبه‌ای با توتو اسپورت انجام داده است. او در مورد فینال لیگ قهرمانان 2023 بین دو تیم اینتر و منچسترسیتی گفت:

من از اینتر حمایت می کنم و فکر می کنم منچسترسیتی کار راحتی نخواهد داشت. این یک مسابقه نزدیک و یک نبرد واقعی خواهد بود و در تک بازی احتمال رخ دادن شگفتی وجود دارد.

اینتر تیم بسیار خوبی است، این را در نیمه نهایی مقابل میلان دیدیم. آنها دو بار و در مجموع با نتیجه 3-0 در دربی پیروز شدند. 

سیتی نیز در مادرید به تساوی رسید و سپس رئال را در مجموع با نتیجه 5-1 حذف کرد. می بینیم 

بین این دو نتیجه کلی، تنها یک گل اختلاف وجود دارد. 

برخی شانس پیروزی برای تیم انگلیسی را 80 درصد می دانند اما به نظرم در استانبول اینگونه نیست. هرچند سیتی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما من می گویم 55 به 45 درصد یا حداکثر 60 به 40 به نفع آنها خواهد بود.

از سال 2013 در ترکیب برند‌ه‌های فینال لیگ قهرمانان حداقل یک کروات (پریشیچ، کواچیچ، راکیتیچ، مودریچ، مانژوکیچ و لوورن) حضور داشته است. راکیتیچ در این باره نیز گفت:

 امیدوارم دوستم بروزوویچ، چمپیونز لیگ دیگری را برای کرواسی به ارمغان بیاورد. این برای کشورم که نزدیک به 4 میلیون نفر جمعیت دارد، افتخار بزرگی است اما حتی اسپانیا، یک کشور بزرگ با جمعیت تقریبا 50 میلیونی نیز همیشه یک نماینده در بین 10 قهرمان اخیر این رقابتها داشته و اکنون رودری را در فینال خواهد داشت. 

گفتنی است خاوی مارتینز، راموس، پیکه، اینیستا، بوسکتس، کارواخال، کاسیاس، آلبا، تیاگو آلکانتارا، ایسکو، آلبرتو مورنو، آزپلیکوئتا و ... قهرمان های اسپانیایی 10 سال اخیر چمپیونز لیگ بوده اند.