به گزارش "ورزش سه"، آینده عمر السومه برای فصل بعد نامشخص است. ستاره سوری الاهلی عربستان که این فصل را به صورت قرضی در العربی قطر به میدان رفت، حالا و پس از پایان قراردادش باید به تیم خود بازگردد.

با سقوط الاهلی به دسته پایین تر بود که السومه خواستار جدایی از این تیم شد و او به تیم العربی پیوست و توانست طی 27 دیدار، موفق به زدن 27 گل شود که آمار شگفت انگیزی برای او محسوب می شود. ضمن اینکه العربی با قهرمانی در امیر کاپ، پس از مدت ها سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت.

حالا و در شرایطی که پیشنهاد نخست العربی برای تمدید قرارداد السومه رد شده است، باشگاه الاخدود که این فصل از دسته یک عربستان به لیگ برتر صعود کرده، خواستار به خدمت گرفتن ستاره سوری الاهلی است. پیشنهادی که به نظر می رسد برای این مهاجم آماده عجیب به نظر برسد. ضمن اینکه گفته شد که الغرافه نیز خواستار جذب این مهاجم است.

در همین خصوص، ولید معاذ، رئیس باشگاه الاهلی که تیمش پس از یک فصل به لیگ برتر بازگشته است، در یک مصاحبه تلویزیونی درباره آینده عمر السومه توضیح داد که بازگشت این مهاجم به تیم عربستانی قطعی نیست. او گفت که آینده السومه به جذب مهاجم جدید در نقل و انتقالات تابستانی بستگی دارد.

معاذ اظهار داشت که مدیریت الاهلی در این خصوص نظر احساسی نخواهد داد و مناسب ترین تصمیم که بتواند برای موفقیت در لیگ به تیم کمک کند، گرفته خواهد شد.

معاذ در پایان اظهارات خود در مورد آینده السومه گفت اگر الاهلی چند گزینه تهاجمی در تابستان جذب کند، ستاره سوری در دوره نقل و انتقالاتی بعدی از تیم کنار گذاشته می شود.

1878694