به گزارش "ورزش سه"، هرناندز که چند ماه قبل و در جریان مسابقات جام جهانی 2022 قطر دچار مصدومیت شده بود حالا بار دیگر در تمرینات تیمی بایرن حاضر شده است. 

این بازیکن از سوی دیدیه دشان برای حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه راهی قطر شده بود و در اولین بازی از مرحله گروهی هم در ترکیب اصلی این تیم برابر استرالیا قرار گرفت. 

اما حضور این مدافع فرانسوی در جام جهانی 2022 تنها سیزده دقیقه دوام آورد و او خیلی زود به دلیل برخوردی که با بازیکن حریف داشت از زمین بیرون رفت و سپس اعلام شد که از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است. 

1878723

این ضربه بزرگی نه تنها برای تیم ملی فرانسه، بلکه برای بایرن مونیخ بود که یکی از بازیکنان خوبش در خط دفاعی را از دست داد تا در ادامه فصل با مشکل جدی مواجه باشد. 

با این حال، سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ دقایقی قبل تصاویری از تمرین امروز این تیم منتشر کرد که نشان می‌داد هرناندز بار دیگر به تمرینات گروهی این تیم برگشته و در حال کار با توپ در کنار سایر هم تیمی‌هایش است. 

این می‌تواند خبر خوبی برای توماس توخل باشد، چرا که به این ترتیب می‌تواند در اردوی پیش فصل هم روی حضور این مدافع حساب کند تا آمادگی بیشتری برای فصل آینده داشته باشد.