به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها خود را برای دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی آماده می کنند. مسابقه ای که فردا در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود و انتظار می رود هواداران آبی پوش برای این مسابقه، حضور چشمگیری داشته باشند.

در جلسه هماهنگی پیش از دیدار فردا، مسئولین باشگاه استقلال خواستار این موضوع شدند که طبقه دوم استادیوم آزادی برای بلیت فروشی باز شود که مسئولان یگان ویژه اعلام کردند چنانچه 15 هزار بلیت تعیین شده برای طبقه اول به فروش برود، طبقه دوم نیز به روی هواداران باز خواهد شد.

حالا و در شرایطی که تنها چند ساعت از آغاز بلیت فروشی می گذرد، در قسمت جایگاه های هواداران استقلال، تنها 2200 بلیت باقیمانده است که با توجه به سرعت فروش بلیت ها، طبیعیتا مقدار باقی مانده نیز تا ساعاتی دیگر به فروش برود.

بیشترین میزان بلیت باقیمانده در بخش جنوبی ورزشگاه است که تا لحظه نگارش این خبر، 1990 قطعه بلیت در این جایگاه باقی مانده است.

بدین ترتیب و طبق هماهنگی های انجام شده، انتظار می رود تا ساعاتی دیگر و به محض اتمام ظرفیت باقیمانده طبقه اول، بلیت فروشی طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد تا استقلالی ها با حمایت حداکثری هوادارانشان، به مصاف نساجی بروند.

1878750