به گزارش "ورزش سه"، در یکی از 2 دیدار حساس هفته بیست و هشتم لیگ عربستان که به صورت همزمان برگزار می‌شدند، النصر که در جایگاه دوم است، به مصاف الشباب رده سومی رفت و توانست بازی 2 بر صفر باخته را به لطف گل زیبا و تماشایی کریستیانو رونالدو، با پیروزی 3 بر 2 عوض کند.

ویدئو: 301628

این بازی با حملات النصر آغاز شد، اما این الشباب بود که توانست به گل برسد. در دقیقه 22 و روی یک ارسال کرنر، توپ به دست گوستاوو برخورد کرد که پس از بازبینی صحنه توسط دنیله اورساتو، داور ایتالیایی مسابقه، او یک ضربه پنالتی به سود میهمان اعلام کرد و کریستین گوانکا توانست آن را به گل تبدیل کند. آگوستین روسی، گلر النصر، توانست با دست روی توپ اثر بگذارد، ولی ضربه بازیکن آرژانتینی الشباب به گل تبدیل شد.

1878970

در دقیقه 33، ارسال گیسلین کونان از سمت چپ، با پرواز رونالدو همراه شد که ضربه سر دیدنی فوق ستاره پرتغالی به تیرک دروازه برخورد کرد. پس از آن بود که میهمان به گل دوم نیز رسید. کریستین گوانکا با یک و دوی دیدنی پشت محوطه جریمه با سانتی مینا، یک شوت سرکش را روانه دروازه النصر کرد که شوت او با بوسه بر تور دروازه، به گل دوم الشباب تبدیل شد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، النصر توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. پس از سماجت عبدالرحمن غریب در محوطه جریمه و پسا او به علی الحسن، این بازیکن با یک پاس در عرض زمینی، تالیسکا را صاحب توپ کرد که این بازیکن برزیلی با یک شوت بغل پای دیدنی به گوشه دروازه، اختلاف را کاهش داد.

1878968

النصر در نیمه دوم موفق به زدن گل تساوی شد. پاس سلطان الغنام از سمت راست به علی الحسن رسید و او باز هم با یک پاس در عرض زمینی، توپ را به محوطه جریمه حریف فرستاد که عبدالرحمن غریب پس از یک چرخش دیدنی، توپ را وارد دروازه کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

سرانجام النصر توانست در دقیقه 60 این مسابقه پیش بیفتد که پای فوق ستاره پرتغالی در میان بود. پاس گوستاوو در حوالی مرکز میدان به رونالدو رسید. او پس از چند متر پیش روی، به پشت محوطه جریمه رسید و سپس با یک شوت دیدنی و تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل سوم النصر را به ثمر رساند تا کامبک زردپوشان شهر ریاض تکمیل شود.

ویدئو: 301623
1878971
1878973
1878972

گزارشگر مسابقه نیز چند باری با به کار بردن کلمه صاروخ مادیرا، به تمجید از گل تماشایی فوق ستاره پرتغالی پرداخت. مادیرا محل تولد کریستیانو رونالدو است و صاروخ نیز به معنای موشک است که برای گل‌هایی که با شوت از راه دور به ثمر می‌رسند، استفاده می‌کنند.

الشباب می‌توانست در دقیقه 78 به گل تساوی برسد. یک پاس طلایی در محوطه جریمه به کارلوس جوینور رسید. او هیچ مدافعی از النصر را مقابل خودش نداشت و تصمیم گرفت با یک شوت زمینی دروازه میزبان را باز کند که ضربه او با کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با پیروزی 3 بر 2 النصر به پایان رسید تا با توجه به پیروزی الاتحاد، یاران رونالدو فاصله خود را با این تیم حفظ کنند و امیدوار باشند در 2 هفته باقیمانده، حریف مستقیمشان امتیاز از دست بدهد.