به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران خواهد بود و در این بین حضور یک بازیکن در ترکیب احتمالی نساج چی ها جلب توجه بیشتری خواهد کرد؛ احمد موسوی!

بازیکنی که در ابتدای لیگ بیستم از گل‌گهر سیرجان به استقلال پیوست تا به نوعی به عنوان یک جایگزین آماده برای وریا غفوری محسوب شود اما با حضور فرهاد مجیدی به مرور از ترکیب استقلال کنار رفت و در لیگ بیست و یکم هم در لیست مازاد این سرمربی قرار گرفت تا در نهایت پس از چند هفته چالش از جمع آبی ها جدا شود.

1879122

موسوی پس از بازگشت به گل‌گهر، در این تیم هم به روزهای اوج خود برنگشت تا اینکه در اواسط نیم فصل اول به نساجی مازندران پیوست و حتی در دیدار سوپرجام هم برابر استقلال به میدان رفت و اتفاقا نمایش بدی هم نداشت.

مدافع راست نساجی که در این فصل شانزده بار در لیگ برتر، یک بار در سوپرجام و دو بار در جام حذفی برای تیمش به میدان رفته، یک بار هم موفق به ثبت پاس گل شده و حالا باید دید امشب در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هواداران پرشمار استقلال، چه نمایشی برابر تیم سابق خود خواهد داشت.