به گزارش "ورزش‌سه"، با این حال در پی موفقیت این سریال محصول اپل تی‌وی، باشگاه منچسترسیتی در این هفته با انتشار توئیتی به دیدار دو تیم اف‌ث ریچموند ومنچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در سریال تدلاسو پرداخت و با انتشار تصویری از سرمربی تیم ریچموند ( خود تدلاسو) به رویارویی او با پپ گوآردیولا اشاره کرد.

قسمت یازدهم از فصل تازه سریال تدلاسو مربوط به مسابقه این تیم فوتبال انگلیسی با منچسترسیتی غول و قهرمان لیگ برتر است، که یک رویداد شگفت‌انگیز برای ریچموندی‌ها به حساب می‌آید. تیمی که اتفاقات پیرامونش و مسائل مربوط به کاراکترهای مختلفش از سرمربی و مدیر باشگاه و ستاره و ... بدل به یکی از پرخواهان‌ترین سریال‌های منتشر شده در این روزهای جهان شده است.
تدلاسو تا آنجا موفق بوده که توانسته رویداد مجازی خود ( بازی با تیم سیتی)، در بستر سریال را به یک واقعه حقیقی تبدیل کند، تا باشگاه منچسترسیتی درباره آن توئیت بزند.

در این قسمت مسابقه ریچموند و سیتی در شهر منچستر برگزار شده و با نتیجه شگفت‌آور به پایان می‌رسد، در حالی که تدلاسو سرمربی آمریکایی ریچموند هم چه در میان مسابقه و چه در پایان آن با پپ گوآردیولای افسانه‌ای صحبت می‌کند و در پایان مسابقه گوآردیولا او را نصیحت می‌کند که سوای نتیجه به این فکر کند که بازیکنانش بهترین خود را به نمایش می‌گذارند و این خوش و بش یکی از نقاط عطف کاری این سرمربی در این داستان آمریکایی انگلیسی است.

اینکه گوآردیولا پذیرفته در حد 15 تا 30 ثانیه در قسمت آخر تدلاسو به نقش آفرینی بپردازد، از نکات جالب این سریال محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید بازسازی صحنه‌های فوتبالی برای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تقریبا امکان ناپذیر است، چون هرگز نمی‌توانید کیفیت تصویر و نمایش انسانی مسابقات فوتبال را با بازیکنان و البته ادوات سینمایی و تلویزیونی بازسازی کنید و فوتبال واقعی حتی در سطوح پایین کیفیت بالاتر و البته رنگ و بوی طبیعی‌تری نسبت به چیزی دارد که سینما قرار است آن را بسازد.

با این حال تدلاسو یک موفقیت کامل برای سازندگان آن محسوب می‌شود و این را می‌شود از نقدهای مختلف، اخباری که درباره سریال منتشر می‌شود و تصاویری که از نقش اول سریال در رویدادهای مختلف فوتبالی ثبت می‌شود و اظهارنظرهای مربیانی مثل کلوپ درباره این اثر متوجه شد.

1879156