به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استقلال با 2 گل از نساجی پیش افتاده بود، اما بازیکنان این تیم میل به حمله و به ثمر رساندن گل‌های بعدی را حفظ کردند که همین مسئله منجر به تدارک یک ضدحمله از سمت چپ شد که متین کریم‌زاده نقش اصلی آن را ایفا کرد.

این بازیکن با عبور از مدافعین استقلال، تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که در این لحظه با خطای مهدی‌پور سرنگون شد. اکرمی، داور مسابقه نیز بلافاصله دست به جیب شد و هافبک آبی‌ها را با کارت زرد جریمه کرد تا بدین شکل او بازی فینال را از دست بدهد.

مهدی‌پور پیش از این و در بازی با تراکتور یک اخطار گرفته بود تا بدین شکل مسابقه فینال را از دست بدهد. اتفاقی که خود این بازیکن نیز پس از دریافت کارت زرد به آن پی برد و با ناراحتی برای لحظاتی روی زمین نشست.

مهدی‌پور که تا دقیقه 73 نیز در زمین بود، پس از تعویض با چهره‌ای درهم و ناراحت زمین بازی را ترک کرد. ساپینتو نیز که از ناراحتی بازیکن تیمش خبردار شده بود، به سمت او رفت و هافبک پرتلاش تیمش را در آغوش کشید.

1879342

ساپیتو که حامی اصلی شاگردانش بوده و همواره از آنها حمایت کرده است، اینگونه با مهدی‌پور همدردی کرد و البته او باید به فکر یک جایگزین مناسب برای این بازیکن در مسابقه پایانی باشد که قطعا گزینه نخست او، سعید مهری است.

1879343

عکس: امیرحسین خیرخواه