به گزارش "ورزش سه"، دیدار بین تیم‌های اینتر و فیورنتینا در فینال کوپا ایتالیا با نتیجه 2-1 به سود شاگردان سیمئونه اینزاگی به پایان رسید.

اینتر که در دقیقه 3 بازی گل دریافت کرده بود فشار حملات روی دروازه حریف را افزایش داد و پیش از اینکه نیمه اول تمام شود فرصت یافت تا گل تساوی را به ثمر برساند.

دنزل دومفریس فضایی برای نفوذ از سمت چپ خط دفاعی فیورنتینا پیدا نمی‌کرد و توپ را به مارسلو بروزوویچ که پیشتازی کرده بود پاس داد.

1879353

این بازیکن پس از اینکه چند قدم با توپ به سمت محوطه جریمه حریف برداشت، لائوتارو مارتینز را در فضای بین مدافعان ویولا به موقع دید.

پاس رو به جلوی بروزوویچ در محوطه به مهاجم آرژانتینی رسید و او در موقعیت تک به تک توپ را با ضربه پای راست به زاویه مخالفش زد تا اولین گل اینتر در این بازی را در دقیقه 29 به ثمر برساند.

ویدئو: 301746

همین گل موجب شد تا روحیه شاگردان اینزاگی بازگردد و به دنبال پیش افتادن از حریف باشند. دقیقه 37 بازی لائوتارو دوباره فرصت یافت تا گلزنی کند و تیمش را این بار پیش بیندازد.

ویدئو: 301747

درحالی‌که ضربه سر مدافع فیورنتینا برای دفع ارسال اینتر از محوطه جریمه خارج شده بود، نیکولو بارلا سرضرب توپ را به پای راست به محوطه بازگرداند.

1879352

مارتینز که چند قدم از محل فرود توپ عقب بود با چند گام جلوتر از مدافع حریف قرار گرفت و پیش اینکه توپ به زمین برخورد کند آن را با ضربه تماشایی پای راست به تور دروازه چسباند.

اولین گل مارتینز در این بازی صدمین گل او با پیراهن اینتر در تمامی مسابقات بود و دبل او موجب شد تا پایان نیمه اول به صد و یکمین گلش دست پیدا کند.