به گزارش "ورزش سه"، وینگر بوشهری استقلال به روزهای خوبش در ترکیب تیم ادامه داد. محمد محبی که زوج فوق العاده‌ای را با مهدی قایدی در خط حمله آبی‌ها تشکیل داده، در دیدار برابر نساجی نیز دست از گلزنی برنداشت و شمار گل‌هایش در این فصل را به عدد یازده رساند.

اما داستان گل دوم محبی برابر نساجی، ماجرای جالبی دارد. این بازیکن که توانسته بود گل سوم تیم را به ثمر برساند، در دقایق پایانی بازی و روی پاس دیدنی قایدی، با علیرضا حقیقی تک به تک شد. او قصد داشت با یک ضربه چیپ، گل دیگری را وارد دروازه میهمان کند، ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 301705

در صحنه‌ای که توسط کارگردان تلویزیونی به تصویر کشیده شد، ریکاردو ساپینتو خودش را برای شادی پس از گل آماده کرده بود ولی ضربه کم دقت محبی باعث شد سرمربی پرتغالی با افسوس به هوا بپرد و خوشحالی او نیمه تمام بماند.

اما درست چند ثانیه بعد، محبی فرصت مشابه دیگری را به دست آورد. این بار سجاد شهباززاده در نقش گلساز ظاهر شد و وینگر بوشهری آبی‌ها در موقعیت تک به تک، با یک ضربه چیپ و نرم، توپ را از بالای سر علیرضا حقیقی عبور داد و گل چهارم را به ثمر رساند.

1879407
1879405
1879406
1879404
1879408

موقعیت از دست رفته قبلی سبب شد محبی قدر این فرصت را بداند و این مرتبه با یک ضربه نرم و دیدنی، بریس کند تا استقلال با پیروزی 4 بر صفر راهی دیدار فینال شود.

عکس‌ها: مهدی افشاری