بوکایو ساکا که به تازگی به پردرآمدترین بازیکن آرسنال تبدیل شده، اعتراف کرده است که قهرمان نشدن این تیم واقعا دردناک بوده اما نسبت به آینده خوش‌بین است.

طرفداری | بوکایو ساکا وینگر آینده‌دار آرسنال و یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر اعتراف می‌کند که شکست آرسنال در رقابت قهرمانی «واقعاً دردناک» بوده است. او که با امضای قرارداد جدید تعهد خود را به آرسنال نشان داده، معتقد است که این باشگاه در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش ایونینگ استاندارد، ساکا روز سه‌شنبه با امضای قراردادی چهار ساله به ارزش 300 هزار پوند در هفته به اضافه پاداش‌ها، به پردرآمدترین بازیکن آرسنال تبدیل شد. توپچی‌ها قصد دارند سال آینده بار دیگر شانس خود را برای قهرمانی امتحان کنند و به طلسم ناکامی‌های خود پایان دهند. برای این منظور تمدید قرارداد ساکا برای این باشگاه بسیار حائز اهمیت بود. آرسنال در بیشتر فصل و به مدت 248 روز با شایستگی تمام در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت اما لغزش‌های آنها در 6 هفته گذشته به منچسترسیتی اجازه داد تا هفته گذشته قهرمانی خود را جشن بگیرد.

ساکا اعتراف می‌کند که شکست آرسنال برای آنها بسیار دردناک بوده اما با این حال او اعتقاد دارد که آنها باید نسبت به موفقیت‌های آینده خوش‌بین باشند. او در گفتگو با یان رایت یکی از اسطوره‌های باشگاه گفت: 

به نظرم ما در مسیر درستی گام برمی‌داریم. من در این چند سال تغییرات زیادی دیده‌ام. واضح است که صحبت کردن در مورد این فصل برایم خیلی دردناک است. 

حتی فکر کردن به این چگونه می‌توانستیم این فصل را به پایان ببریم و در نهایت چطور آن را به پایان بردیم، واقعا دردناک است. اما همانطور که شما اشاره کردی، از دو یا سه سال گذشته که در اینجا بازی می‌کنم، شاهد رشد این تیم و باشگاه بوده‌ام.

زمان به نفع ما پیش می‌رود. اگر به تیم ما نگاه کنید، می‌بینید که بازیکنان جوان زیادی در تیم حضور دارند. ما عطش پیروزی داریم. بسیاری از ما هنوز در آرسنال موفق به کسب جام نشده‌ایم، به همین دلیل می‌خواهیم به دستاوردهای بزرگی برسیم. اگر به نحوه صحبت کردن همه ما دقت کنید، متوجه خواهید شد که ما می‌خواهیم برنده باشیم و می‌خواهیم اینجا برنده باشیم. 

ساکا با ثبت 14 گل و 11 پاس گل ساکا فصل درخشانی را سپری کرده است اما فرم خوب او باعث شده تا مورد مدافعان حریف توجه بیشتری به حرکات او داشته باشند. میکل آرتتا به این جوان 21 ساله هشدار داده است که پیشرفت او باعث می‌شود حریف با او خشن‌تر برخورد کند و او باید یاد بگیرد که با آن کنار بیاید. باوجود همه اینها ساکا در تمام بازی‌های لیگ برتر در این فصل بازی کرده است و تاکید دارد که می‌تواند هر اتفاقی را مدیریت کند.

او می‌گوید: 

ببینید، من شرایطم خوب است. فکر نمی‌کنم نیازی باشد تا نگران من باشید. 

فکر می‌کنم همه شرایط لازم را برای اینکه هر هفته بازی کنم، دارم. در این فصل توانسته‌ام در هر بازی با وجود تمام اتفاقات و تکل‌ها و غیره و غیره بازی کنم.