به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون شب گذشته در بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به میدان رفتند.
در این بازی که با تساوی 1-1 به پایان رسید ابتدا فیل فودن در دقیقه 25 برای تیم میهمان گلزنی کرد و سپس جولیو انسیسو با یک ضربه دیدنی در دقیقه 38 حساب کار را به تساوی کشاند.
برایتون با کسب این تساوی ارزشمند مقابل قهرمان لیگ برتر 62 امتیازی شد و با توجه به فاصله 4 امتیازی با استون ویلا، به سهمیه فصل آینده لیگ اروپا دست پیدا کرد. روزنامه‌های امروز انگلیس به تساوی برایتون مقابل قهرمان جزیره پرداخته‌اند:

1879499

روزنامه گاردین با تصویر خوشحالی بازیکنان برایتون به دنبال گل دیدنی انسیسو، از تیتر "زمان جشن برایتون با موشک انسیسکو" در صفحه اول به کار برده است.

1879500

"من از تونی حمایت می‌کنم" به اظهارات گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در نشست خبری اشاره دارد. او از مهاجم تیم برنتفورد که به دلیل نقض قوانین شرط بندی لیگ برتر 8 ماه از هرگونه فعالیت فوتبال محروم شد، حمایت کرد.
"جرقه روشن" هم تیتر دیگر دیلی اکسپرس است که به نمایش برایون مقابل منچسترسیتی اشاره دارد.

1879501

عبارت معروف "هرگز نگو هرگز" به انگلیسی با ابتدای نام نیمار ترکیب شده تا تیتر یک امروز روزنامه استار اسپورت را تشکیل بدهد. این روزنامه به علاقه باشگاه منچستریونایتد و اریک تن هاخ برای جذب ستاره برزیلی اشاره می‌کند. "مرغ‌های دریایی اوج می‌گیرند" هم تیتر دیگر این نشریه برای رسیدن برایتون به لیگ اروپاست.

1879502

"رقص برایتون" تیتری است که دیلی میل برای تساوی شاگردان روبرتو دی‌زربی مقابل منچسترسیتی استفاده کرده است. همچنین این روزنامه هم به حمایت گرت ساوتگیت از ایوان تونی اشاره کرده است.