به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس از ساعتی دیگر به مصاف هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد رفت و امیدوار است با برتری برابر این حریف و جبران شکست دور برگشت لیگ، به فینال رقابت‌ها راه یافته و شانس کسب سه‌گانه قهرمانی را برای خود افزایش دهد.

با این حال بازیکنان پرسپوليس در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان این فصل بابت عدم دریافت مطالبات خود گلایه‌هایی را متوجه مدیریت کرده‌اند. آنها تاکنون ۷۶ درصد دریافتی داشته‌اند و این در حالیست که پاداش بازی قهرمانی مقابل نساجی قائمشهر و همچنین سه پاداش بازی قبل از آن را نیز دریافت نکرده‌اند.

برخی اعضای تیم این گلایه دیگر بازیکنان را به گوش مدیریت باشگاه نیز رسانده‌اند و قول‌هایی نیز در اینباره گرفته‌اند. این در حالیست که بازیکنان پرسپوليس در واکنش به این موضوع که دریافتی آنها بیشتر از باشگاه رقیب تا اینجای فصل بوده، به تفاوت رقم قرارداد قابل توجه نسبت به بازیکنان حریف اشاره دارند و مدعی‌اند در ابتدای فصل و برخلاف بازیکنان حریف، با مبالغی کمتر به توافق دست یافته و حسن نیت و علاقه خود را به تیم نشان داده‌اند.

باید دید مدیریت باشگاه در فاصله یک هفته مانده به پایان رسمی لیگ، چه تدبیری در نظر خواهد داشت تا مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را به آنها پرداخت کند.