به گزارش "ورزش سه"، در آستانه فصل نقل و انتقالات تابستانی، گزارش‌های زیادی درباره جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن منتشر می‌شود. البته ستاره برزیلی قرارداد بلندمدتی با پاریسی‌ها دارد، اما در یک فصل پر از مصدومیت دیگر، هواداران علیه او شوریده‌اند و او دیگر علاقه‌ای به بازی در پی‌اس‌جی ندارد.

به این ترتیب، احتمال دارد نیمار قید بازی در فرانسه را بزند و به لیگ برتر انگلیس نقل مکان کند. امانوئل پتی معتقد است که ستاره 31 ساله می‌تواند به خوبی در آرسنال جا بیفتد و در لیگ برتر بازی کند.

پتی که سال‌ها برای آرسنال و تیم ملی فرانسه بازی کرده، گفت: «فکر می‌کنم نیمار به درد هر باشگاه بزرگی می‌خورد. عاشق این هستم که به آرسنال بیاید، آنجا هم به درد خواهد خورد. به نظرم از سبک بازی آرسنال و فوتبال تکنیکی آن لذت خواهد برد. همچنین با توجه به تمام اتفاقاتی که در پی‌اس‌جی برایش افتاده و اشک‌هایی که در جام جهانی ریخت، فکر می‌کنم ذهنش پیش انتقام گرفتن باشد. از این بابت، از انتقال به آرسنال خوشحال خواهد شد.»

1879592

پتی درباره یک برزیلی دیگر هم حرف زد. او معتقد است که وینیسیوس جونیور با وجود توهین‌های نژادپرستانه‌ای که شنیده، باید در رئال مادرید بماند. پتی که خودش در اسپانیا برای بارسلونا بازی کرده، گفت: «اگر من وینیسیوس جونیور بودم، الان به آرسنال نمی‌آمدم. او الان برای بزرگ‌ترین باشگاه دنیا بازی می‌کند و در دو فصل گذشته عالی بوده. یادم است که سه سال پیش زیر فشار شدید انتقادات بود، حتی از طرف هم‌تیمی‌های خودش. حالا با شخصیت بالایی بازی می‌کند و کارش را واقعا خوب انجام می‌دهد.»