به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی پس از دیدار هوادار و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی خوبی بود، اما شکست خوردیم؛ در حالی که اصلا حق تیم ما باخت نبود ولی اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد و به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او در مورد اینکه علیرضا بیرانوند گفته ترسوها پنالتی را وسط می‌زنند، ابراز کرد: بین دو نیمه و قبل از اینکه وارد زمین شوم، به بیرانوند گفتم من تعویضی می‌آیم و گل می‌زنم؛ از او بپرسید. پنالتی برای بازیکن و دروازه‌بان ۵۰-۵۰ است. اگر هم وسط نمی‌زدم، مطمئن باشید گلزنی می‌کردم. دوست داشتم دومین گل را هم بزنم که توپ پرید.

ویدئو: 301858

وینگر هوادار یادآور شد: می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی شرمنده بچه‌های تیم شدم. تیم یکدل، جوان و خوبی داریم که آقا ساکت خیلی برای ما زحمت کشید. خیلی ناراحت شدیم و در رختکن به آقا ساکت گفتیم که شرمنده او هستیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تمام بازیکنان، کادر فنی و باشگاه هوادار بیفتد.

بابک مرادی که تجربه حضور در استقلال را دارد، درباره شانس برنده دربی و قهرمان جام حذفی گفت: ان‌شاالله اگر ایران باشم، حتما به ورزشگاه می‌روم. امیدوارم دربی خوبی باشد و استقلال به برتری برسد.

ویدئو: 301860

حاشیه بازی قبلی: حاشیه نبود. من در دقیقه ۱۰ تعویض شدم که فنی هم نبود. در هر خانواده‌ای یک سری اتفاقات می‌افتد. آقا ساکت مثل پدر بنده است و در خانواده خودمان موضوع را حل کردیم. هیچ مشکل خاصی نبود. امسال دو بار این اتفاق برای من افتاد که انصافا یک بار مقصر خودم بودم ولی در دیدار با ذوب مشکل از من نبود. یک صحبتی به وجود آمد که حل شد. آقا ساکت جای پدر ما را دارد و امسال خیلی به من کمک کرد که ممنون و مدیون او هستم.