به گزارش "ورزش‌ سه"، پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی برای رسیدن به گل خیلی به زمان نیاز نداشت و وقتی عقربه ساعت به دقیقه 10 رسید با دو گل گئورگی گولسیانی و وحید امیری از شاگردان ساکت الهامی با دو گل پیش افتاده بود.
با این حال سفیدپوشان تیم میزبان روی تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه شرایط رسیدن به گل اول را با یک ضربه پنالتی پیش از پایان نیمه اول پیدا کردند و در شرایطی که به نظر می‌رسید محمدجواد محمدی مهاجم هوادار که خودش در برخورد با پورعلی‌گنجی داور مسابقه علی صفایی را مجاب به نشان دادن نقطه پنالتی کرده بود، ضربه را بزند، مسعود شجاعی در محوطه جریمه پرسپولیس توپ را از او گرفت و مقابل بیرانوند ایستاد.

1879735

شجاعی که تا روی خط محوطه جریمه برای زدن پنالتی دورخیر کرده بود، ضربه خوبی را هم به توپ زد که هم قدرت و هم زاویه مناسبی داشت، اما بیرانوند که حین استارت شجاعی همبازی سابقش در تیم ملی با دست جهت ضربه او را تشخیص داده بود، شیرجه‌ای دیدنی داشت و شجاعی را در حسرت گلزنی نگه داشت.
شجاعی البته در بازی یک چهارم نهایی با ضربه سر دیدنی و تماشایی خود موفق به رساندن هوادار به نیمه نهایی شده بود، اما این بار در ورزشگاه دستگردی نتوانست به تیمش برای گلزنی کمک کند تا روز سختی را پشت سر بگذارد.

عکس از امیرحسین خیرخواه