به گزارش "ورزش سه"، در مصاف استقلال-نساجی در نیمه نهایی جام حذفی که با نتیجه 4-0 به سود استقلال به پایان رسید، در برخی از صحنه‌ها شاهد صحبت‌های جدی از سوی بیژن طاهری با داور چهارم بودیم. صحبت‌هایی که به نظر بوی اعتراض به تصمیمات داور در زمین مسابقه می‌داد. و این صحبت‌ها البته بار اعتراض ریکاردو ساپینتو در کنار زمین را کم می‌کرد.

تکاپوی ریکاردو ساپینتو در کنار زمین موجب شده تا بیژن طاهری پر جنب و جوش‌ترین و شاید هم پرتنش‌ترین فصل را در استقلال تجربه کند. اوایل فصل عدم شناخت وی از ریکاردو ساپینتو و رفتارهایی که این مربی در کنار زمین از خود بروز می‌داد، موجب محرومیت‌های متوالی مربی پرتغالی از حضور روی نیمکت شد، اما هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر شدیم، تسلط بیژن طاهری به روی سرمربی بیشتر شده و هفته‌هاست که ریکاردو ساپینتو رفتاری از خود بروز نمی‌دهد که منجر به محرومیتش شود. از سویی مدیر تیم استقلال در بسیاری از صحنه‌ها که مورد اعتراض ریکاردو ساپینتو است، خود با داور چهارم صحبت می‌کند.

1879844

مدیر خوش‌اخلاق استقلال البته همیشه و در همه بازی‌ها هیچگاه پا را از خط قرمزها فراتر نگذاشته و سعی می‌کند بدون توهین و اینکه کسی را آزار دهد، اعتراض خود را به گوش داور چهارم و تیم داوری برساند. یکی از موارد مورد اعتراض بیژن طاهری در فصل جاری این بود برخی از کادر فنی تیم‌ها با توجه به شناختی که از ریکاردو ساپینتو پیدا کرده‌اند، به عمد و برای عصبانی کردن او وارد معرکه می‌شوند و تنش ایجاد می‌کنند. نکته‌ای که در هفته‌های پایانی از سوی یکی از سرپرستان تیم‌ها بدان اشاره شد.

بیژن طاهری یک هفته مهم دیگر برای پایان این فصل پیش رو دارد. مصاف با پرسپولیس در دیدار پایانی جام حذفی. بعد از این بازی او می‌تواند نفس راحتی بکشد و اگر بازی پایانی با جام برای او و تیمش همراه باشد، خستگی ناشی از یک فصل پرتنش را پشت سر خواهد گذاشت.

1879845
1879846

عکس: امیر حسین خیرخواه