فرانک لمپارد حس می کند هیچ گاه ارتباط او با چلسی به نقطه پایان نخواهد رسید.

طرفداری | فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به سوال ها در مورد شرایط سرمربی بعدی این تیم واکنش نشان داد.

چلسی در هفته 38 و پایانی فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل است. فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های فرانک لمپارد در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید.

  • خداحافظی با هواداران؟

نمی خواهم این موضوع عجیب به نظر می رسد اما احساس نمی کنم که این یک خداحافظی است. از آن قدردانی می کنم، پایان فصل و پایان دوران من خواهد بود اما به طور معمول وقتی باشگاهی را ترک می کنید به عنوان یک سرمربی عجله ای ندارید. بخش عجیب این است که هرگز حس نخواهم کرد که در حال خداحافظی با هواداران هستم. دوران حرفه ای من به عنوان بازیکن و به عنوان سرمربی برای اولین بار و در این مقطع در اینجا بوده است و به اندازه کافی نزدیک به استادیوم زندگی می کنم، بارها به چلسی باز خواهم گشت. وقتی شما دوران حرفه ای سرمربیگری خود را آغاز می کنید بدین معنا نیست که تا ابد در باشگاهی که 13 سال در آن بازی می کردید، خواهید بود. در این مورد آرام هستم و خیلی وارد گذشته نمی شوم اما قطعاً از حمایت هواداران در روز یکشنبه قدردانی می کنم. بیش از هر چیزی دوست دارم شاهد عملکردی باشند که با لذت به تعطیلات تابستانی بروند و کمی بیشتر احساس مثبتی داشته باشند.

  • اگر میسون مانت آماده است، به او بازی خواهید داد تا در صورت جدایی با هواداران خداحافظی کرده باشد؟

ریس جیمز آماده نیست و حضور مانت نیز سخت خواهد بود.

  • سرمربی بعدی چلسی وظیفه سختی خواهد داشت؟

تیتر خوبی است اما نمی دانم. باید ببینیم، نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. فکر می کنم این شغلی فوق العاده است چون هدایت چلسی است و وقتی برای اولین بار این وظیفه را بر عهده گرفتم، احتمالاً به این علت این شغل را به دست آوردم که سرمربیان برتر زیادی خواهان آن نبودند، این حقیقت را می دانم. از این پروسه و حضور در چلسی لذت بردم و برای سرمربی بعدی نیز بهترین ها را آرزو می کنم. نمی دانم، حدس می زنم این مشکل سرمربی بعدی است، این همان تیتری است که می خواستید؟