پپ گواردیولا معتقد است اسکات کارسون لایق تمدید قرارداد بوده است.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به نژادپرستی در دنیای فوتبال و حواشی مربوط به وینیسیوس جونیور واکنش نشان داد.

منچسترسیتی روز یکشنبه در بازی های هفته 38 و پایانی لیگ برتر انگلیس مهمان برنتفورد است. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. این سرمربی ابتدا در مورد تقابل با برنتفورد گفت:

با قوی ترین ترکیب ممکن بازی خواهیم کرد. اگر بازیکنان در دسترس باشند، آن ها را انتخاب خواهیم کرد.

  • شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور؟

لالیگا باید از لیگ برتر انگلیس درس بگیرد. اینجا در مبارزه با نژادپرستی بسیار جدی و سرسخت هستند. آن ها می دانند چه کاری می خواهند انجام دهند. این مشکل همه جا وجود دارد، کافی است فکر کنید بهتر از همسایه خود هستید، بهتر از فردی دیگر هستید. برای تمام نسل ها در همه جا اتفاق افتاده است. اجداد ما مهاجر بودند، در جنگ حضور داشتند و مجبور شدند مهاجرت کنند. در کشوری دیگر خانواده تشکیل دهند و به جایی بازگرشتند که شما متولد شدید. مشکل این است که نژادپرستی همه جا هست. نه فقط در مورد جنسیت یا رنگ پوست. باور به این که زبان ما بهتر از زبانی دیگر است، کشور ما بهتر از کشوری دیگر است، تمام این باورها نژادپرستی محسوب می شود. باید تنوع در نژاد انسان را بپذیریم اما در حال حاضر، از این درک دور هستیم. امیدوارم همه چیز در اسپانیا بهتر شود اما خوش بین نیستم.

  • اینتر؟

هفته پیش کمی بازی آن ها را تماشا کردم اما این هفته نه. بیشتر تمرکزم روی بازی با منچستریونایتد است. بازی آن ها مقابل چلسی را دیدم و شروع به مرور عملکردشان کردم.

  • فینال های متوالی در پیش؟

با توجه به تجربه ام، بهترین راه برای بازی در یک فینال این است که تا حد امکان از هر چیز دیگری فاصله بگیرید و به چیزی فکر نکنید. حتی فیزیوتراپ و آشپزهای ما نیز باید همین کار را انجام دهند. آن ها 10 ساعت در روز اینجا کار می کنند و این مقطع استرس زایی است. به همین علت وقتی با خانواده هستید، گلف بازی می کنید یا هر کاری دوست دارید انجام می دهید، نباید به فوتبال فکر کنید. وقتی با خانواده هستم در مورد فوتبال چیزی را فراموش نمی کنم اما وقت خانواده، برای خانواده است.

  • ترکیب تیم برای فینال ها؟

برنامه یکسانی برای تقابل با منچستریونایتد یا اینتر ندارم. باید برای این بازی ها به شکلی متفاوت آماده شویم. باید ببینم چند بازیکن را در اختیار دارم و آن ها آماده هستند یا خیر. پس از تماشای بازی شب گذشته منچستریونایتد، واقعاً تحت تاثیر قرار گرفته ام. به هر حال محتاط خواهم بود اما پس از دیروز و بازی های اخیر، به بهترین شکل ممکن برای این تقابل ها آماده خواهیم شد.

  • حضورت در سریال تد لاسو؟

به عنوان یک خانواده طرفدار بزرگ این سریال هستیم. با دختر کوچکم و همسرم از تماشای آن لذت می بریم. وقتی برای حضورم در این سریال به من پیشنهادی ارائه کردند، گفتم چرا که نه و این طور می توانم بازیگران را ملاقات کنم. در یکی از بازی ها آن ها به اینجا آمدند و صحبتی داشتیم، خوب بود. خیلی مفتخریم که منچسترسیتی را به چنین تیمی تبدیل کرده ایم.

  • سه گانه؟

آن ها می دانند ما در چه موقعیتی قرار داریم. این موقعیت یک بار در زندگی برای شما پیش می آید، این که بتوانید سه بازی مانده به پایان فصل قهرمان لیگ برتر شوید و در دو فینال بازی کنید. باید آرام باشید، لذت ببرید و بهترین عملکردتان را داشته باشید. هیچ کسی نمی تواند مطمئن باشد که دوباره در چنین موقعیتی قرار خواهیم گرفت.

  • تمدید قرارداد اسکات کارسون؟

امروز صبح صحبت کردیم. او لایق این تمدید است. او فردی است که وقتی صحبت می کند، همه گوش می دهند. او در داشتن جلسات تمرینی باکیفیت به ما کمک می کند، به خصوص پس از بازی. او را در رختکن داریم و قابل باور نیست که چه تاثیری روی تیم دارد.