به گزارش "ورزش سه"، دعوای هواداران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و جدال بر سر اینکه کدام یک از این دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال فوتبالیست بهتری است یکی از مهم‌ترین کری‌خوانی‌های بیش از یک دهه اخیر دنیای ورزش بوده است.

عده زیادی از فوتبالیست‌های سرشناس دنیا در طول سال‌ها ستاره محبوب‌شان از بین مسی و رونالدو را انتخاب کرده‌اند. ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، حالا به جمع این فوتبالیست‌ها پیوست و نشان داد بیشتر طرفدار کریستیانو رونالدو است.

1880035

وقتی از هالند پرسیده شد که در بین اسطوره‌های دنیای فوتبال ترجیح می‌داد پای کدام‌یک را داشته باشد، او به پای راست ستاره بزرگ رئال مادرید و منچستریونایتد، کریس رونالدو، اشاره کرد.

1880037

ستاره نروژی در پاسخ به این سوال گفت: "انتخاب سختی است. ولی با توجه به اینکه پای چپ من به اندازه کافی خوب است ترجیح می‌دادم پای راست کریستیانو رنالدو مال من بود".

1880036

هالند بارها ثابت کرده که ادعایش درباره قوی بودن پای چپش واقعیت دارد. او در فصل جاری در لیگ برتر و و زیر نظر پپ گواردیولا بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته و در 35 مسابقه در لیگ برتر 36 گل به ثمر رسانده تا رکورد بیشترین گل زده در یک فصل این لیگ را به خود اختصاص دهد. هالند در همه رقابت‌ها 51 بازی انجام داده و 52 بار گلزنی کرده است.

ستاره نروژی هنوز تا پایان فصل زمان دارد و می‌تواند رکوردهای استثنایی‌اش را بهبود بدهد. او این شانس را دارد که با پیراهن آبی آسمانی منچسترسیتی سه‌گانه را فتح کند و علاوه بر جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و از همه مهم‌تر جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.