طرفداران تد لاسو شاهد حضور سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در قسمت یازدهم این سریال محبوب بودند.

پپ گواردیولا همکاری با یک مجموعی تلویزیونی را گواهی بر رشد منچسترسیتی در سال‌های اخیر می‌داند.

طرفداری | به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، روز چهارشنبه، قسمت یازدهم از سومین فصل سریال محبوب تد لاسو پخش شد و پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها در این قسمت ایفای نقش کرد. در جریان این اپیزود، ریچموندسیتی و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند و شاهد تقابل تد لاسو با پپ گواردیولا بودیم. حال سرمربی اسپانیایی از تجربه حضور کوتاه‌مدتش در این سریال می‌گوید:

به عنوان یک خانواده، طرفدار پروپاقرص این سریال هستیم؛ دخترم والنتینا و همسرم از تماشای تد لاسو لذت می‌برند؛ خصوصاً فصل اول آن. وقتی از من درخواست کردند که حضور کوتاهی در این سریال داشته باشم، گفتم چرا که نه؟

پپ گواردیولا هم‌چنین همکاری با یک مجموعه تلویزیونی موفق را گواهی بر رشد منچسترسیتی در دوران 7 فصل هدایت این باشگاه می‌داند. او در ادامه صحبت‌های خود گفت:

حضور در چنین مجموعه‌ای باعث افتخار من است. برای این‌که کمک می‌کند مردم سراسر جهان بیش‌تر بدانند ما چه تیمی هستیم. 

«تد لاسو» مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر درام - کمدی، با محوریت فوتبال است که در آن یک سرمربی آمریکایی به نام تد لاسو (با بازی جیسون سودیکینز)، هدایت باشگاهی به نام «ریچموندسیتی» را در لیگ برتر انگلیس عهده‌دار می‌شود. البته تد لاسو در اصل سرمربی فوتبال آمریکایی است و دانشی در فوتبال ندارد. او با هدف انتقام‌گیری رییس باشگاه به ریچموندسیتی می‌آید تا تیم را با نتایج ضعیف به دسته پایین‌تر بفرستد؛ اما در ادامه ورق برمی‌گردد و تد لاسو برای موفقیت تیم‌اش تلاش می‌کند. تاکنون 3 فصل از این سریال منتشر شده و یازدهمین قسمت فصل سوم روز چهارشنبه پخش شد.

سکانس‌هایی از حضور پپ گواردیولا در قسمت یازدهم از فصل 3 تد لاسو