کاپیتان منچستریونایتد از صعود به لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و در این رابطه برای هواداران لیورپول نیز کری خوانده است.

طرفداری | شیاطین سرخ در روز پنجشنبه با نتیجه 4-1 چلسی را شکست دادند تا اطمینان حاصل کنند که در جمع چهار نخست لیگ برتر قرار خواهند گرفت و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت. برد منچستر یونایتد برابر چلسی به این معنی است که لیورپول در نهایت در رده پنجم جدول قرار گرفت و فصل آینده باید در لیگ اروپا حضور داشته باشد. اتفاقی که کام هواداران لیورپول را تلخ و البته به همان اندازه برای طرفداران یونایتد خوشحال‌کننده بود.

برونو فرناندز کاپیتان شیاطین سرخ که در بازی برابر چلسی توانست از روی نقطۀ پنالتی گلزنی کند، در مصاحبه با اسکای اسپورت گفته است:

می‌دانیم که این پیروزی معنای زیادی برای ما دارد. برای ما مهم این بود که به اهدافمان در این دیدار برسیم و این کار را هم انجام دادیم. بدیهی است که می‌دانستیم (هواداران) خوشحال خواهند شد که لیورپول (در لیگ قهرمانان اروپا) نباشد. این موضوع البته برای هواداران مهم و راضی‌کننده است، اما مهم این بود که ما به هدفمان که صعود به لیگ قهرمانان بود، برسیم.

منچستر یونایتد آخرین بار در فصل 22-2021 در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و شیاطین سرخ در آن مسابقات توانستند به مرحلۀ حذفی و یک هشتم پایانی صعود کنند که در این مرحله آنها با شکست برابر اتلتیکومادرید وداعی تلخ با مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی اروپا و جهان داشتند.