به گزارش “ورزش سه” در هفته‌ای که بایرن مونیخ با ۳ گل برابر لایپزیش شکست خورد، بورسیا دورتموند توانست با ۳ گل آگزبورگ را از پیش رو برادر و جلوتر از باواریایی‌ها در صدر جدول بوندسلیگا قرار گیرد.

اکنون همه چیز دست شاگردان ادین ترزیچ در دورتموند است. آن‌ها به دنبال کسب قهرمان پس از سال‌ها دوری از این عنوان هستند و در هفته آخر با ماینتس مصاف خواهند داشت. از طرف دیگر بایرن نیز تمام امیدش را به پای نتیجه‌گیری ماینتس مقابل دورتموند گذاشته تا آن‌ها با شکست کلن به قهرمانی دراماتیک در بوندسلیگا دست پیدا کنند.

در فصل جاری، شاهد نبرد دو ستاره دورتموند و بایرن، یعنی جولیان برانت و جمال موسیالا نیز بوده‌ایم. بازیکنانی که فصلی استثنایی در امر گلزنی و گلسازی پشت سر گذاشته‌اند و جزو برترین‌های بوندسلیگا به شمار می‌روند. دو بازیکنی که در تیم ملی آلمان کنار یکدیگر هستند اما در رده باشگاهی رقابت ویژه‌ای دارند و باید دید در نهایت کدام موفق به فتح جام قهرمانی می‌شود.

1878211

هم‌چنین دو تیم یونیون برلین و فرایبورگ که ۵۹ امتیازی هستند، رقابت حساسی برای کسب آخرین سهمیه لیگ قهرمانان دارند. یونیون در خانه میزبان وردربرمن است و فرایبورگ در جدال خارج خانه برابر آینتراخت قرار می‌گیرد.

با این حال پس از سقوط هرتابرلین به دسته پایین‌تر، حالا چهار تیم آگزبورگ، اشتوتگارت، بوخوم و شالکه رقابت بسیار حساس و نفسگیری برای فرار از سقوط در هفته پایانی دارند.

هم‌چنین در دسته اول فوتبال آلمان هم رقابت بسیار بالا و هیجان‌انگیز است. پس از صعود دارمشتات به بوندسلیگا، حالا رقابت اصلی بین دو تیم هامبورگ و هایدنهایم است و باید دید کدام یک جواز حضور در سطح اول فوتبال آلمان را به دست می‌آوردند.