به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند از دقایقی پیش در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف ماینتس رفته است. دیداری در هفته آخر فصل بوندس‌لیگا که پیروزی در آن قهرمانی زردپوشان وست‌فالن را قطعی خواهد کرد.

شاگردان ادین ترزیچ در حالی قدم به ورزشگاه مملو از تماشاچی سیگنال ایدونا پارک گذاشتند که می‌دانستند برای اینکه قهرمانی‌شان به نتیجه دیدار همزمان بایرن مونیخ مقابل کلن بستگی نداشته باشد باید مقابل ماینتس به پیروزی برسند.

اما ماینتس، تیم سابق توماس توخل، خیلی زود دورتموند را شوکه کرد و در حالیکه تنها 15 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت به گل رسید.

1880266
بایرنی‌ها خیلی زود با گل کینگزلی کومان پیش افتادند تا تنها منتظر لغزش دورتموند باشند؛ لغزشی که خیلی زود رخ داد.

ماینتس در این دقیقه از مسابقه صاحب یک کرنر شد. بعد از شروع مجدد بازی از روی نقطه کرنر توپ به ادیمیلسون فرناندس رسید تا او با یک ارسال توپ را به درون محوطه شش قدم دورتموند بفرستد. آندریاس هانکه اولسن، دفاع وسط نروژی ماینتس، در سمت چپ محوطه شش قدم حریف حاضر بود تا با یک ضربه سر دروازه گرگور کوبل را باز کرده و ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را در سکوت فرو ببرد.

1880260
1880261

اما دورتموند که قصد داشت هر چه سریع‌تر عقب افتادن از ماینتس را جبران کند با حمله‌ای سریع به سمت دروازه تیم مهمان یورش برد. درحالیکه ساعت ورزشگاه دقیقه 17 را نشان می‌داد رافائل گوریرو در محوطه جریمه ماینتس توسط دومینیک کُر سرنگون شد تا داور در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان بدهد. اعتراض بازیکنان ماینتس بی‌نتیجه بود و VAR هم تصمیم داور را تایید کرد.

1880262

اما بدترین اتفاق ممکن برای دورتموند از دست رفتن این پنالتی بود. سباستین هالر، ستاره هفته‌های اخیر زنبورها که با شکست سرطان و بازگشت به ترکیب تیم و به ثمر رساندن چند گل مهم به محبوبترین بازیکن دورتموند تبدیل شده است پشت این پنالتی حساس ایستاد اما ضربه او که به سمت گوشه پایین سمت راست دروازه شلیک شده بود توسط فین دامن مهار شد تا چیزی جز افسوس و حسرت نصیب تماشاچیان حاضر در سیگنال ایدونا پارک نشود.

1880263

شوربختی دورتموند ادامه داشت و در دقیقه 34 سانتر لی جائه سونگ به درون محوطه جریمه دورتموند را کریم اونیسیوو مهاجم اتریشی ماینتس با یک ضربه سر وارد دروازه تیم زردپوش کرد تا اختلاف به دو گل افزایش یابد.

شاگردان ادین ترزیچ حالا برای پیروزی و قطعی کردن قهرمانی‌شان باید دست‌کم سه بار دروازه مانیتس را در حدود 65 دقیقه باقی‌مانده باز کنند