به گزارش "ورزش سه"، این هفته یکی از حساس‌ترین هفته‌های یک دهه اخیر بوندس‌لیگا است چرا که سرنوشت قهرمانی با نتیجه دو بازی امروز دورتموند و بایرن مونیخ مقابل رقبایشان رقم خواهد خورد.

دورتموند که امروز در ورزشگاه خانگی‌اش خود را برای پیروزی بر ماینتس و قهرمانی آماده می‌کند دقایقی پیش از شروع این مسابقه شاهد اتفاقی عجیب در سیگنال ایدونا پارک بود: حمله زنبورها.

تعداد زیادی زنبور ناگهان به بخشی از سکوهای سیگنال ایدونا پارک حمله‌ور شدند و شدت حمله زنبورها به حدی بود که نیروهای آتش‌نشانی حاضر در ورزشگاه مجبور به مداخله شدند.

1880249

بعد از مدتی مشخص شد محل شروع حمله زنبورها کجا بوده است. یک کلنی زنبور کندوی بزرگی روی یکی از نورافکن‌های سیگنال ایدونا پارک درست کرده و احتمالا شلوغی ورزشگاه در دقایق پیش از شروع بازی دورتموند مقابل ماینتس باعث حمله زنبورهای این کندو به تماشاچی‌ها شده بود.

میشائیل لئوپولد، گزارشگر شبکه اسکای آلمان، در پخش زنده تلویزیونی مسابقه درباره این حادثه گفت: "گاهی فکر می‌کنم دیگر اتفاقی نیست که من در استادیوم‌ها تجربه نکرده باشم ولی مثل امروز ناگهان اتفاقی می‌افتد که نظیرش را هیچوقت ندیده‌ام. حمله زنبورها به حدی شدید بود که نیروهای آتش‌نشانی مداخله کرده و کلنی زنبورها را جمع کرده و از استادیوم بیرون بردند. چه روز خاصی. به سیگنال ایدونا پارک خوش آمدید."

1880250