استقلال خوزستان در شرایطی موفق شد در هفته پایانی جواز صعود قطعی خود به لیگ برتر را دریافت کند که در اتفاقی قابل تحسین و ویژه، تمامی تیم‌های جنوبی حمایت خود را از آبی‌پوشان اعلام کردند. تماشاگران تیم‌های فولاد، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی، شاهین و ... نیز با حضور در استادیوم غدیر اهواز، حمایت ویژه‌ای از این تیم داشتند تا شاگردان سیدسیروس پورموسوی، از این فرصت برای بازگشت به لیگ برتر سود ببرند.

اکنون باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده با توجه به این حمایت و اتحادی که بین تیم‌های خوزستانی شکل گرفته است، آنها با احترام به این باشگاه‌ها قصد ندارند از بازیکنان آنها برای تقویت تیم خود سود برده و به نوعی آنها را از این جهت دچار مشکل کنند.

لیگ برتر ایران در فصل جدید علیرغم سقوط تیم نفت مسجدسلیمان، اکنون با حضور استقلال خوزستان، فولاد اهواز و همچنین نفت آبادان سه تیم جنوبی خواهد داشت. با این شرایط اما استقلال خوزستان با توجه به جو اتحادی شکل گرفته بین تیم‌های این استان، قصد ندارد از رقبای همشهری خود برای تقویت خود در فصل پیش رو، بازیکنی را به خدمت بگیرد.

در همین ارتباط

  • عکس| مدیران جدید باشگاه استقلال معرفی شدند
  • قلعه‌نویی: تلاش می‌کنیم شرمنده مردم ایران نشویم/ اولویت برای ما تیم ملی امید است/ وزیر ورزش یک نیروی ورزشی از جنس قهرمانی است!/ خدمت ایشان رسیدیم و گزارش دادیم