به گزارش "ورزش سه"، پیولی گفت، میلان سابقه خوبی در کسب نتیجه از بازی آخر فصل دارد اما مطمئن است تیمش در بازی با یووه، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی می‌کند و نمی‌گذارد کار به بازی آخر فصل بکشد.

میلان در حالی در بازی یکی مانده به آخر فصل به میدان می‌رود که هشت روز استراحت داشته و با آمادگی کامل با یوونتوس روبه‌رو می‌شود. پیولی گفت: «ما از این فرصت استفاده کردیم تا انرژی‌مان را دوباره به دست بیاوریم. فردا یووه-میلان است، ما با یک یووه خیلی مصمم و خیلی متمرکز روبه‌رو می‌شویم که در خانه امتیازات زیادی گرفته. این یک بازی کلیدی در کورس چهارمی در لیگ است... ما در دو سال گذشته در روز آخر خیلی خوب بوده‌ایم اما ترجیح می‌دهیم نگذاریم کار به آنجا بکشد.»

1880270

مربی میلان ادامه داد: «نمی‌دانم بازی‌های امروز چه شکلی خواهند شد. فقط می‌دانم که ما به یک بازی درجه یک برابر تیمی نیاز داریم که در لیگ یک هم بهتر از ما بوده ولی در لیگ قهرمانان بدتر از ما بوده است. نتایج امروز، نگاه و رویکرد ما را تغییر نخواهد داد، ما همیشه برای بردن مسابقات به زمین می‌رویم.»

پیولی درباره کم شدن 10 امتیاز از یووه هم حرف زد و گفت، مناسب نبوده که درست قبل از بازی یووه، این خبر را اعلام کنند: «همه موافق هستیم که زمان‌بندی ایده‌آل نبود. اول از آنها امتیاز کم شد، بعد دوباره به آنها اضافه شد و بعد دوباره گرفته شد، زمان‌بندیِ بهتر می‌توانست به همه تیم‌های لیگ کمک کند.»

از مربی میلان درباره برنامه‌هایش برای فصل نقل و انتقالات تابستانی پرسیده شد، اما او چندان مایل نبود درباره جزئیات حرف بزند: «یک سری ایده‌ها دارم؛ اما الان وقت صحبت درباره‌اش نیست. برای صحبت درباره تمدید قراردادها و بازار نقل و انتقالات و آینده وقت هست.»