ابراهیم شکوری ضمن اشاره به شایعات اخیر پیرامون انتقال سامان فلاح ستاره خودروسازان در فصل بیست و دوم، اظهار کرد: «سامان جزو بازیکنان تاثیرگذار و آینده‌دار فوتبال ماست که افتخار دارد بازوبند کاپیتانی باشگاه بااصالت پیکان را روی بازو خود ببندد.» 

عضو هیات مدیره باشگاه پیکان ادامه داد: «فلاح با باشگاه قرارداد بلندمدت دارد و با صراحت اعلام می‌کنم بر خلاف شایعات، تا به حال هیچ باشگاهی غیر از سپاهان، برای انتقال این بازیکن با ما نامه‌نگاری نکردند. سپاهان رفتار حرفه‌ای داشته و با ارسال نامه، به دنبال انتقال قانونی سامان است، اما هنوز در این مورد نیز مذاکره نکردیم. پیکان دارای ساختار حرفه‌ای شده و برای انتقال بازیکن، کمیته فنی و هیات مدیره تصمیم‌گیری خواهند کرد.» 

شکوری در مورد تفکر باشگاه برای انتقال این بازیکن گفت: «ترجیح من، صحبت در مورد همه بازیکنان است. همان طور که اهالی ورزش می‌دانند، فلسفه باشگاه پیکان، کشف، پرورش، آموزش و هموارسازی مسیر پیشرفت ورزشکاران در جهت تقویت ورزش ایران و تیم‌های ملی است. ما در مورد سامان فلاح و همه بازیکنان در ابتدا آینده حرفه‌ای را در نظر می‌گیریم و در وهله دوم، به دنبال صرفه و صلاح باشگاه هستیم. قطعا هر کجا که مسیر پیشرفت بازیکنان و شرایط مدنظر باشگاه فراهم باشد، بهترین انتخاب برای پیکان خواهد بود.»

در همین ارتباط: پرسپولیس قطعا شایسته قهرمانی بود/ دوست دارم در تیم بزرگتری بازی کنم ولی تصمیم‌گیرنده نیستم/ تا قبل از تصادف همه چیز خوب بود/ ملیتم را با یک دنیا پول عوض نمی‌کنم