به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی روز گذشته در برنامه تلویزیونی حضور یافت و درباره آخرین وضعیت خود و باشگاه نساجی به صحبت پرداخت. این در حالی بود که در بخشی از این گفتگو، ضمن عذرخواهی چندباره از هواداران نساجی مازندران، گفته بود که نتایج نیم فصل ابتدایی این تیم تحت تاثیر ساکت الهامی سرمربی اسبق قائمشهری‌ها بوده است.

این صحبت اکنون با سوبرداشت‌هایی نیز مواجه شده است. علیرضا حقیقی که فصل گذشته با توجه به نمایش موفقی که خصوصا در جام حذفی داشت، توانسته بود با نساجی عنوان قهرمانی این جام را به دست بیاورد و اکنون تیمش در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، درباره این برداشت‌ها اینچنین توضیح می‌دهد: ما یک تیم بودیم و قطعا بردها و باخت‌ها مسوولیتش بر گردن تک تک نفرات خواهد بود. من از روز پایانی لیگ تا به امروز چندین بار از هواداران عزیز نساجی بابت شرایط و نتایجی که این فصل داشتیم عذرخواهی کرده‌ام.

وی ادامه داد: نساجی یک تیم باریشه و البته با هوادارانی ویژه است که قطعا به عنوان صاحبان اصلی باشگاه جایگاه ویژه‌ای نزد من دارند و طبیعی است که خودم را هم شخصا در نتایج این فصل مسوول می‌دانم و بابت آن بار دیگر عذرخواهی می‌کنیم و این قول را خواهیم داد تا اگر شرایطی بود و در خدمت این باشگاه بودم، به دنبال اتفاقاتی بهتر باشیم.

حقیقی درباره برداشت‌هایی که از صحبت‌هایش شده نیز گفت: کسی از مصاحبه من سوبرداشت نداشته باشد. مطمئنا تلاش کادرفنی گذشته را به هیچ وجه زیر سوال نمی‌برم. مربیان با علم و بادانشی هستند و قطعا این موضوع در آینده نیز ثابت می‌کنند و من هم برای آنها به نوبه خودم بهترین آرزوها را دارم.