به گزارش "ورزش سه"، نکته ویژه این دیدارها این بود که سرمربی سرخ‌ها از نفراتی ثابت در ترکیب تیمش سود برده است.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر 11 بازیکنی بودند که طی این دیدارهای نفرات فیکس پرسپولیس را شکل داده‌اند و با فشردگی بالا لیگ و جام حذفی را دنبال کرده‌اند.

در بازی با هوادار نکته خاص آن که کاملاً مشهود بود، خستگی ساق برخی از نفرات تیمش به‌دلیل همین فشردگی بازی‌ها بود. موضوعی که باعث شد تا برخی از نفرات تا حد زیادی از روزهای اوج خود فاصله داشته باشند و حریف از این فرصت در دقایقی برای خودنمایی و ایجاد موقعیت روی دروازه سرخ‌ها سود ببرد.

1876694

با این حال اکنون در گام پایانی یحیی گل‌محمدی در فرصت کوتاه باقیمانده ریکاوری ویژه‌ای برای نفراتش در نظر گرفته تا آن‌ها را کاملا برای دیدار دربی و فینال جام حذفی مقابل استقلال مهیا کند و سرخ‌ها در ادامه روند موفق خود این بار جام حذفی و قهرمانی در آن را نیز به نام خود کنند.

باید دید چالش یحیی گل‌محمدی با خستگی نفرات تیمش، چه شرایطی را در این بازی سخت شکل خواهد داد و آیا او دست به تغییراتی در چینش نفرات چه در ابتدای بازی و چه در جریان آن خواهد زد یا خیر.