به گزارش "ورزش سه"، در عین ناباوری همگان، دورتموند نتوانست از شرایط میزبانی و حمایت حداکثری هوادارانش استفاده کند و این تیم در هفته آخر بوندس لیگا، قهرمانی را به بایرن مونیخ داد.

این اتفاق باعث خشم و ناراحتی بازیکنان دورتموند نیز همراه شد و جود بلینگام، ستاره 120 میلیون یورویی این تیم، از شدت عصبانیت دوربین فیلمبرداری را به عقب هل داد.

بلینگام بعد از اینکه دورتموند قهرمانی بوندس لیگا را از دست داد، کاملاً احساساتی شد. هنگامی که پس از سوت پایان داور، بازیکنان میزبان روی زمین دراز کشیده بودند، یک فیلمبردار در حال قدم زدن در زمین استادیوم وستفالن بود و زمانی که به بلینگام نزدیک شد، این بازیکن که پیراهنش را روی صورتش گرفته بود، دوربین را از خودش دور کرد.

1880454

با وجود دو امتیاز برتری نسبت به بایرن در هفته ما قبل پایانی بوندس لیگا، شاگردان ادین ترزیچ در همان 25 دقیقه ابتدایی با نتیجه 2-0 از ماینتس عقب افتادند، اما گل تساوی دقیقه 96 نیکلاس زوله برای میزبان خیلی دیر به ثمر رسید تا بایرن جام را بالای سر ببرد.

بازی با ماینتس ممکن است آخرین بازی بلینگام با پیراهن دورتموند باشد، زیرا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد انتقال او به رئال مادرید در تابستان امسال وجود دارد. رسانه‌ها می‌گویند که این قرارداد می‌تواند این هفته به صورت رسمی اعلام شود و انتظار می‌رود بلینگام حدود 120 میلیون یورو برای غول اسپانیایی هزینه داشته باشد.