به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و هفتم سری A تیم اینتر به مصاف آتالانتا رفته که این بازی با برتری 2-0 میزبان در همین ابتدای بازی دنبال می‌شود.

اینتر که برای کسب جایگاه دوم جدول رده بندی تلاش زیادی دارد این بازی را با فشار بالا به حریف آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید.

اولین گل اینتر روی فرار روملو لوکاکو پیش از پایان دقیقه اول به ثمر رسید. لائوتارو مارتینز در میانه میدان از فضای به وجود آمده بین مدافعان حریف بهترین استفاده را برد.

1880478
1880479

مهاجم آرژانتینی فرار لوکاکو را به موقع تشخیص داد و با پاس رو به جلو موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد. لوکاکو پس از دریافت توپ پشت بازیکنان حریف به سمت محوطه جریمه پیش رفت و در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت.

ویدئو: 302040

مهاجم اینتر موفق شد با یک حرکت به سمت راست مارکو اسپورتیلو را فریب بدهد و با یک ضربه زمینی موفق به گلزنی شد و تیمش را پیش انداخت.

آتالانتا که با این گل شوکه شده بود، 2 دقیقه بعد مجددا دروازه‌اش را فرو ریخته دید. این بار بار هم مارتینز باعث گلزنی همبازیانش شد. او نزدیک به دروازه، در محوطه با یک پاس فدریکو دی‌مارکو را صاحب توپ کرد.

1880481

دی‌مارکو از سمت راست دروازه با یک شوت محکم برای گلزنی اقدام کرد که ضربه‌اش بلوکه شد. تعلل مدافعان برای دفع به موقع این توپ بلوکه شده موجب شد نیکولو بارلا که وارد محوطه شده بود با شوت سرضرب توپ را از بالا سر مدافع روی خط ایستاده حریف عبور داده و دومین گلزن این بازی شود.

ویدئو: 302042