به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در هفته آخر رقابت‌های بوندسلیگا و به شکلی دراماتیک موفق شد جام قهرمانی را برای یازدهمین بار به دست آورد. 

دورتموند که با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشت در کمال ناباوری برابر ماینتس متوقف شد و بایرن با پیروزی برابر کلن توانست بار دیگر عنوان قهرمانی بوندسلیگا را از آن خود کند. 

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان آلمانی معتقد بودند که به نفع فوتبال این کشور است که تیمی جز بایرن جام قهرمانی را به دست آورد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و مولر می‌گوید که این اظهارات را کاملا درک می‌کند. 

1876007

این ستاره بایرن مونیخ پس از پایان این بازی به سایت رسمی باشگاه گفت:« هرکسی که به فوتبال آلمان علاقمند باشد فکر می‌کند که ما لیاقت کسب عنوان قهرمانی این فصل را نداشتیم. حتی من هم چنین باوری را درک می‌کنم چون در نیم فصل دوم اصلا خوب نبودیم. اما این لحظه همچنان برای ما بسیار عالی است. این لحظه‌ای است که همیشه به یاد خواهیم داشت.»

مولر همچنین درباره شرایط دورتموند اضافه کرد:« مطمئنا به خاطر قهرمانی و خوشحالی از این جام از کسی عذرخواهی نخواهم کرد اما وقتی به دیگران فکر می‌کنم، برای آنها متاسف می‌شوم. هرچند آنها نیازی به این که چنین چیزی را بشنوند ندارند. من واقعا دوست دارم به این که آدم بزرگی هستم تظاهر کنم اما این شرایط برای آنها واقعا دشوار است.»